کتاب تحلیل و اتوماسیون سیستم های توزیع

Distribution System Analysis and Automation
کد کتاب : 123484
مترجم :

شابک : 978-6008906247
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 348
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تحلیل و اتوماسیون سیستم های توزیع اثر خوان هرس

در شبکه‌های توزیع سنتی بدون پیاده‌سازی اتوماسیون، مدت زمان زیادی برای پیدا کردن محل عیب و ایزوله کردن محل از بقیه شبکه صرف می‌شود، این در حالی است که در صنایع پیشرفته امروزی قطع برق حتی برای چند ثانیه، ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به اقتصاد وارد نماید. لذا می‌بایست قابلیت اطمینان شبکه از طریق بهبود قابلیت مانور، افزایش یابد. این مهم با اجرای اتوماسیون توزیع امکان‌پذیر است. لذا در درجه اول می‌بایست شناخت کامل در خصوص اتوماسیون توزیع و پیش نیازهای آن حاصل گردد. ارتقای سطح علمی کارشناسان مرتبط با صنعت توزیع نیروی برق و فرهنگ‌سازی در این زمینه از طریق ترجمه، گردآوری و چاپ مقالات و کتب از جمله رویکردهای این شرکت در راستای دستیابی به چشم‌اندازهای توسعه صنعت برق کشور می‌باشد.
کتاب حاضر به تجزیه و تحلیل سیستم‌های توزیع با استفاده از مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی می‌پردازد که به مهندسان اجازه می‌دهد تا شبیه‌سازی و بهینه‌سازی شبکه توزیع را همراه با اتوماسیون به پیش ببرند. این تکنیک‌ها به هوشمند شدن شبکه می‌انجامد. چنین شبکه‌ای با مجهز شدن به سیستم‌های دیجیتال، می‌تواند نظارت و پاسخ به رفتار تمام اجزا را در زمان واقعی، پایه‌ریزی کند. این کتاب مفاهیم نظری در این زمینه را با برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی ترکیب می‌کند.

کتاب تحلیل و اتوماسیون سیستم های توزیع

خوان هرس
خوان هرس رئیس GERS، یک شرکت مهندسی مشاور متخصص در سیستم های قدرت است. او نویسنده کتابی با عنوان تجزیه و تحلیل سیستم توزیع و اتوماسیون است که توسط IET در سال 2013 منتشر شد و نویسنده بیش از 40 مقاله فنی است. در حال حاضر او در چندین گروه از کمیته رله سیستم قدرت - PSRC IEEE فعالیت می کند.
دسته بندی های کتاب تحلیل و اتوماسیون سیستم های توزیع