کتاب خانم رئیس

#GIRLBOSS
کد کتاب : 1235
مترجم :
شابک : 978-600-95503-3-3
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز

برنده ی جایزه ی بهترین کتاب تجاری گودریدز سال ۲۰۱۴

معرفی کتاب خانم رئیس اثر سوفیا آموروسو

کتاب خانم رئیس، اثری نوشته ی سوفیا آموروسو است که اولین بار در سال 2014 به چاپ رسید. آموروسو در دوران نوجوانی زندگی سخت و غیرمعمولی داشت. او در خیابان ها سرگردان بود، گهگاهی دزدی می کرد و در زباله ها به دنبال غذا می گشت. آموروسو در بیست و دو سالگی تحصیل را رها کرد و در لابی یک دانشکده ی هنری، مشغول به کار چک کردن کارت های شناسایی شد. در همین لابی بود که او تصمیم گرفت در سایت eBay به فروش لباس روی بیاورد. آموروسو اکنون مؤسس یک شرکت چند میلیون دلاریِ فعال در حوزه ی لباس بانوان است و کتاب پیش رو را برای دخترهایی مثل خودش نوشته است: جوانانی که به دنبال پیمودن راه پر از موانع و پرپیچ و خمِ رسیدن به موفقیتی منحصر به فرد هستند. کتاب خانم رئیس ثابت می کند برای رسیدن به موفقیت، مهم نیست که به کدام دانگشاه رفته ایم یا در دبیرستان چقدر محبوب بوده ایم. تنها چیزی که اهمیت دارد، اعتماد به خود و افکارمان است؛ این که بدانیم از چه قواعدی پیروی کنیم و کدام قواعد را بشکنیم.

کتاب خانم رئیس

سوفیا آموروسو
سوفیا آموروسو، زاده ی 20 آپریل 1984، تاجر و نویسنده ی آمریکایی است.آموروسو در سن دیگو کالیفرنیا به دنیا آمد. پس از این که مشخص شد او به افسردگی و اختلال کم توجهی-بیش فعالی مبتلاست، مدرسه را ترک کرد و به تحصیل در خانه روی آورد. آموروسو در نوجوانی کارهای عجیب زیادی را تجربه کرد. پس از اتمام دبیرستان، پدر و مادرش از هم جدا شدند و او به ساکرامنتو رفت. آموروسو در 22 سالگی، یک فروشگاه اینترنتی لباس را در سایت eBay راه اندازی کرد و پس از آن، زندگی اش به کل دگرگون شد.
نکوداشت های کتاب خانم رئیس
So appealing.
بسیار جذاب.
Los Angeles Times Los Angeles Times

Amoruso teaches us to learn from our mistakes, and know when to break a few of the traditional rules.
آموروسو به ما یاد می دهد که از اشتباهاتمان بیاموزیم و بدانیم چه زمانی باید تعدادی از قواعد مرسوم را بشکنیم.
Vanity Fair

A remarkable success.
موفقیتی شایان توجه.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب خانم رئیس (لذت متن)
شما دوست دارید یک خانم رئیس باشید؟ من هم برای شروع باید دو چیز را به شما یادآور شوم. نخست: اینکه، این بسیار عالی است! شما، با تنها خواستن فقط یک چیز، نخستین قدم را به سمت زندگی عالی و مطلوب برداشته اید. دوم: این قدم اصلا ساده نیست و سخت کوشی و تلاش فراوانی می طلبد و تازه، هنگامی که به آن برسید چه بسا تلاشی بیشتر برای حفظ و نگهداری آن می طلبد. اما چه کسی از کار زیاد می ترسد؟ من که ترسی ندارم و مطمئن هستم شما نیز نمی ترسید. یا اگر هم ترسی دارید یقین دارم این کتاب به نحوی طرز فکر شما را تغییر می دهد که با رسیدن به پایان فصل آخر عملا به دنبال کاری برای انجام دادن می گردید و فریاد برمی آورید «از همین حالا می خواهم کاری انجام دهم.»

صرف نظر از این که کجای زندگی تان هستید، زمان زیادی را ذخیره خواهید کرد اگر زیاد از حد نگران این نباشید که مردم درباره تان چه فکری می کنند. هرچه زودتر بتوانید این نکته را بیاموزید، بقیه ی زندگی تان راحت تر خواهد بود.

انرژی ای که صرف تمرکز بر روی زندگی شخصی دیگر می کنید، بهتر است صرف کار کردن بر روی زندگی خودتان شود. سعی کنید قهرمان و الگوی خودتان باشید.