کتاب طلاق نگیرید

Don't Divorce
استدلال های قدرتمند برای نجات بخشیدن و دمیدن روح تازه به ازدواج شما
کد کتاب : 123606
مترجم : داود نوده ئی
شابک : 978-6002503480
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 600
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب طلاق نگیرید اثر دایان مدود

دایان مدود، روانشناس و نویسنده مشهور آمریکایی در تازه ترین اثر خود موضعی جسورانه و شجاعانه درباره پدیده طلاق اتخاذ و با زبانی ساده و علمی آن را بیان می کند و او سراغ تجربیات افراد پس از طلاق می رود و با بیان قصه ها داستان های واقعی آنان چهره واقعی طلاق را به تصویر می کشد؛ تجربیات و احساسات ناخوشایندی که افراد پس از طلاق مجبورند آن را سرکوب و انکار نمایند و خود را خوشحال و رضایتمند نشان دهند.
مدود، مسئولانه و بی باکانه زنگ خطر طلاق را می فشارد و به زوج هایی که در مسیر جدایی هستند هشدار می دهد تا مبادا ناآگاهانه و تحت تاثیر فرهنگ عوامانه امروزی و رسانه ها قدم در راهی بی بازگشت و پر مخاطره بگذارند. خواندن این کتاب برای تمام زوج هایی که زندگی مشترک خود را پر چالش می بینند و نیز تمام مشاوران و درمانگران زوج و خانواده که دغدغه سلامت بهزیستی رشد و بالندگی مراجعین خود را دارند ضروری است.

کتاب طلاق نگیرید

دایان مدود
دایان مدود، دکتری. یک روانشناس بالینی، نویسنده هفت کتاب مهم غیرداستانی، وبلاگ نویس، و سخنران و شخصیت رسانه ای شناخته شده در سطح ملی است. او که یک نسل پنجم کالیفرنیایی است، مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکترای خود را از UCLA و همچنین مدارک تحصیلی و مشاوره ابتدایی و متوسطه خود را دریافت کرد.