کتاب تکنیک های ابتکاری در نقاشی

Creative Inspirations in Paint
شامل انواع شیوه های جدید پتینه
  • 20 % تخفیف
    98,000 | 78,400 تومان
  • موجود
  • انتشارات: برگ نگار برگ نگار
    نویسنده: جولی نلسون
کد کتاب : 123691
مترجم : مهرنوش ظهوریان
شابک : 978-9647352321
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تکنیک های ابتکاری در نقاشی اثر جولی نلسون

رنگ یکی از دسترس‌ترین و مناسب‌ترین وسایل تزئین است. همچنین نقش مهمی در زندگی عاطفی ما دارد. تأثیر بصری و تنوع روش کاربرد آن، رنگ را یکی از قوی‌ترین ابزار موجود ساخته است. رنگ به سرعت وارد فضا می‌شود. با رنگ می‌توان به فضایی مرده جان بخشید، فضایی کهنه را نو و فضایی جدید را قدیمی نشان داد. علاوه بر رنگ‌آمیزی متنوع، بافت‌های ملموس متفاوتی را نیز می‌توان ایجاد کرد. برای ایجاد بافت‌های گوناگون با رنگ، تکنیک‌های بی‌شماری وجود دارد که با آنها می‌توان روی اشیای مختلف پرداختی خاص به‌وجود آورد و به آنها هویتی دیگر بخشید. تکنیک‌هایی مانند: استروک، بلندینگ، پتینه، مرمرکاری و… به‌کارگیری هر یک از این فنون در نقاشی روی اشیاء پرداختی خیال‌انگیز ایجاد می‌کند که برای رسیدن به آن مهارت و تمرین بسیار لازم است.
کتاب حاضر کتابی آموزشی در زمینه شیوه‌های جدید نقاشی و پتینه روی سطوح مختلف است. در این کتاب همراه با توضیح مطالب، تصاویر کاملی ارائه شده که هنرآموزان علاقه‌مند می‌توانند قدم به قدم با آن پیش رفته و در هر قدم تجربه تازه‌ای کسب کنند. نویسنده ابتدا روش‌های مختلف را توضیح داده و سپس به طرز بهره‌گیری از آنها در نقاشی پرداخته است.
در ترجمۀ کتاب سعی شده در ضمن حفظ مطالب به طور کامل، تا آنجایی که مقدور بوده اصطلاحات و اسامی واضح و گویا به فارسی برگردانده شوند تا علاقه‌مندان هنر نقاشی بتوانند به راحتی تمرین‌های کتاب را انجام دهند، ولی اصطلاحات یا کلماتی هستند که کاملا کلیدی بوده و با نام اصلی خود مصطلح شده‌اند. بنابراین آنها با همان تلفظ اصلی به‌کار رفته‌اند. اما معانی فارسی آنها در پاورقی ارائه شده است.

کتاب تکنیک های ابتکاری در نقاشی

دسته بندی های کتاب تکنیک های ابتکاری در نقاشی