کتاب مخالفان شایسته

Worthy Opponents
کد کتاب : 123704
مترجم :
شابک : 978-6225530225
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مخالفان شایسته اثر دانیل استیل

در میان خیابان‌های پرهیاهو و پررونق نیویورک، یک داستان جذاب و پرتنش به روایت در می‌آید. دانیل استیل، نویسنده‌ی معروف و پرفروش نیویرک تامیز، در این اثر به رویکردها و تقابل‌های دو جهان مختلف می‌پردازد: دنیای تجارت موروثی و سرمایه‌داری مدرن. اسپنسر بروک، که از کودکی خود به میراث خانوادگی‌اش، یعنی بزرگ‌ترین فروشگاه لوکس نیویورک، وفادار بوده، با ویژگی‌ها و چالش‌های جدید صنعت مد مواجه می‌شود. او، با وجود تمام خاطرات دلنشین کودکی و نوجوانی‌اش در این فروشگاه، حالا به عنوان یک مادر مجرد و مالک این امپراطوری با چالش‌های جدیدی روبرو است. مایک وستون، یک سرمایه‌گذار باهوش و موفق، که شهرتی در تبدیل کسب و کارهای کوچک به شرکت‌های بزرگ و پرسود دارد، نگاهی به "بروکز" نیز دارد. او معتقد است که می‌تواند با سرمایه‌گذاری در این فروشگاه، آن را به قله‌ی جدیدی برساند. اما اسپنسر، با وجود نیازها و آرزوهای خود، هرگز نمی‌خواهد اجازه دهد که کسی از بیرون وارد دنیای خصوصی و مرموز خود شود.
در رمان «مخالفان شایسته»، دانیل استیل به روایت یک تقابل زیبا و همزمان پرچالش می‌پردازد، که در آن عشق، وفاداری، تجارت و آرزوها با هم به تصادم می‌آیند.

کتاب مخالفان شایسته

دانیل استیل
استیل گاهی بر روی پنج پروژه از رمان هایش به صورت همزمان کار می کرد و بیشتر رمان های او پرفروش بوده است، فرمول او در داستان نویسی اغلب، شامل خانواده های ثروتمند رو به یک بحران است، در عین حال شگردها و چرخه های متناوب دیگری در آثارش مشهود است؛ از جمله تهدید توسط عناصر تاریکی مانند زندان، تقلب، باجخواهی و خودکشی. استیل همچنین مجموعه آثاری در زمینهٔ داستان کودکان و شعر دارد. کتاب های او به ۲۸ زبان ترجمه شده که تاکنون از ۲۲ جلد آنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی تهیه شده و دو اقتباس از کتاب هایش برن...