کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار OrCAD Capture 17.2

Applied guide of OrCAD Capture 17.2 software
(مخصوص مهندسین و دانشجو های گرایش های رشته برق)
کد کتاب : 124074
شابک : 978-6008906148
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 205
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار OrCAD Capture 17.2 اثر محسن عمادی الله یاری

این مجموعه اولین کتاب آموزشی آخرین نسخه از نرم‌‌افزار OrCAD می‌‌باشد که قابل استفاده برای مهندسین شاغل در شرکت‌‌هایی که در زمینه طراحی و تحلیل مدارهای الکترونیکی کار می‌‌کنند می‌‌‌‌باشد. سعی شده است که مطالب ارائه شده در این کتاب براساس سرفصل دانشگاهی باشد و مطالب آن با تجربیات چندین سال تدریس مولف در دانشگاه ترکیب شده است. لذا دانشجویان محترم و مدرسین عزیز درس‌‌های "کاربرد رایانه در الکترونیک" و "کاربرد رایانه در برق" هم می‌‌توانند از این کتاب استفاده کنند.
فصل اول کتاب که بسیار مهم و کاربردی است به نصب و اجرای برنامه و نکات اساسی کار با این نرم‌‌افزار می‌‌پردازد. فصل دوم به تحلیل DC، فصل سوم به تحلیل جاروب DC، فصل چهارم به تحلیل گذرا، فصل پنجم به تحلیل جاروب AC و فصل ششم به تحلیل پارامتریک می‌‌پردازد. در کل کتاب 97 مثال یا تمرین متنوع ارائه شده است که به خواننده محترم توصیه می‌‌شود همه آنها را با دقت انجام و نتایج آن را به خوبی مورد تحلیل قرار دهد.

کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار OrCAD Capture 17.2

محسن عمادی الله یاری
مهندس محسن عمادی الله یاری متولد سال 1362، دارای مدرک دکتری مهندسی برق-کنترل،مدرک MBA از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ومدرك MCITP،استاد دانشگاه و مولف چند کتاب می باشد.
دسته بندی های کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار OrCAD Capture 17.2