کتاب شبکه های بی سیم

Wireless Communications & Networks
کد کتاب : 124213
مترجم :
شابک : 978-6006481135
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 512
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب شبکه های بی سیم اثر ویلیام استالینگز

تکنولوژی بیسیم در حال تبدیل شدن به یک قطب قدرتمند ارتباطی است که تنوعی از سرویسها ی مختلف را ارائه میدهد. تلفن های موبایل ،سرویسهای ماهواره ای مختلف و هم اکنون ،اینترنت و شبکه های ناحیه محلی بی سیم ،تنوعی از این گوناگونی تکنولوژی بیسیم هستند که با گذشت مدت زمان کوتاهی ،مطرح شده اند.
کتاب شبکه های بیسیم ویا همان شبکه های ارتباط سیار پروفسور استالینگز ،یکی از کتابهای ارزشمند در زمینه شبکه های ارتباطی و به طور خاص در حوزه شبکه بی سیم است . مبتنی بر این اهمیت ،سعی شده است تا این کتاب تا حد امکان با بیانی سلیس به زبان فارسی برگردانده شده و در اختیار دانشجویان و علاقه مندان قرار گیرد .

کتاب شبکه های بی سیم

ویلیام استالینگز
ویلیام استالینگز نویسنده آمریکایی است. او کتاب های درسی علوم کامپیوتر در مورد سیستم عامل ها، شبکه های کامپیوتری، سازمان های کامپیوتری و رمزنگاری نوشته است.استالینگز مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق از دانشگاه نوتردام و دکترای خود را در علوم کامپیوتر از موسسه فناوری ماساچوست دریافت کرد.او یک وب سایت با عنوان منابع دانشجویی علوم کامپیوتر دارد. او تالیف 17 عنوان، و شمارش ویرایش های اصلاح شده، در مجموع بیش از 40 کتاب در این موضوعات دارد. او یک مشارکت کننده فنی، مدیر فنی و مدیر اجرایی چندین...