کتاب تفکر طراحان برند

Brand Thinking and Other Noble Pursuits
کد کتاب : 124540
مترجم :
شابک : 978-6006481968
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 290
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تفکر طراحان برند اثر دبی میلمن

تعداد قابل ملاحظه‌ای از متفکران در این کتاب ایده برند را با غریزه قبیله‌ای مرتبط می‌دانند، و برخی نیز عناصر برندسازی را به ماهیت خود انسانیت ربط می‌دهند. حتی چالش‌هایی عملی پیدا خواهید کرد، چنانکه "دوری تونستال" (Dori Tunstall) در گفتگوی خود با "میلمن" بیان می‌دارد که «ما نیازی به داشتن آب برنددار نداریم».
من از منظر علاقه ژورنالیستی به تعریف خود از «برند» رسیدم، نه از منظر یک استراتژیست مشتاق. یعنی با برندسازی مانند یکی از آن افرادی– که امروزه مرا مأیوس می‌کنند –برخورد کردم که به آن بی‌اعتنایی می‌کنند و به عنوان موضوعی ناچیز از نمادها و شعارها، آن را به چیزی نمی‌شمرند. پس از سال‌ها گزارش نویسی و نوشتن هزاران کلمه، آشکارا نظرم را درباره آن عوض کرده‌ام. من چیزهای بسیاری یاد گرفته‌ام و با تشکر از کتاب‌هایی مانند این، هنوز هم یاد می‌گیرم. "برایان کالینز" در مصاحبه خود می‌گوید «برندها در اذهان افرادی وجود دارند که با آنها در تعامل هستند». با "برایان" بسیار موافقم. و علت اهمیت برند نیز دقیقا همین است.

کتاب تفکر طراحان برند

دبی میلمن
دبی میلمن (2 نوامبر 1962) نویسنده، مربی، هنرمند، متصدی و طراح آمریکایی است که بیشتر به عنوان میزبان پادکست Design Matters شناخته می شود. او شش کتاب تألیف کرده است و رئیس بازنشسته مؤسسه هنرهای گرافیک آمریکا (AIGA) و یکی از تنها پنج زنی است که این مقام را داشته اند. او به همراه استیون هلر برنامه کارشناسی ارشد در برندسازی را در مدرسه هنرهای تجسمی در شهر نیویورک پایه گذاری کرد. او قبلاً مدیر تحریریه مجله بود. تصاویر او در بسیاری از نشریات مهم، از جمله مجله نیویورک، دیزاین آبزرور، و فست کمپانی چاپ...