کتاب طراحی هویت برند

Designing Brand Identity
کد کتاب : 124588
مترجم :
شابک : 978-6007724064
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طراحی هویت برند اثر آلینا ویلر

امروزه نقش مصرف‌کنندگان در دنیایی با هزاران برند کوچک و بزرگ اهمیت بیشتری پیدا کرده است. شرکت‌ها در جستجوی روش‌هایی هستند که با مشتریان خود ارتباط حسی نزدیک‌تری برقرار کنند، بی‌همتا و غیرقابل جانشین گردند و روابط دائمی داشته باشند. این مردم هستند که برندها را می‌سازند، عاشق یک برند می‌شوند، اعتماد و برتری‌اش را باور می‌کنند، انتخابش می‌کنند و به آن وفادار باقی می‌مانند. پس هویت برند یک دارایی و یک سرمایه است و مراحل برندینگ روند ساخت و پرداخت این هویت است.
مهم نیست در کجای دنیا هستید، پرسش‌ها یکسان هستند: چه کسی هستید؟ چه کسی باید این را بداند؟ چگونه خواهند فهمید؟ چرا برایشان اهمیت دارد؟ اگر قصد دارید برندی داشته باشید که مردم درباره‌ی آن سخن بگویند، عاشقش باشند و انتخابش کنند، باید بتوانید پاسخی مناسب برای این پرسش‌ها داشته باشید. باید از الف تا ی برندینگ را به خوبی بدانید.

کتاب طراحی هویت برند

آلینا ویلر
آلینا ویلر مشاور برندسازی ساکن فیلادلفیا است که مشتریانش عبارتند از Vanguard، Berwind، Advanta، Guardian و IBM. او همچنین نویسنده کتاب اطلس برند: هوش تجاری قابل مشاهده، عضو شورای مشورتی دیکشنری برند، و سخنران برای مدیران اجرایی، شاغلین و دانشجویان در سراسر جهان می باشد.