کتاب گمشده

The Lost Choice
A Legend of Personal Discovery
کد کتاب : 1247
مترجم :
شابک : 978-600-7141-90-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

معرفی کتاب گمشده اثر اندی اندروز

کتاب گمشده، اثری نوشته ی اندی اندروز است که اولین بار در سال 2004 منتشر شد. دوری چندلر، روزنامه نگاری است که همیشه عاشق معماهای چالش برانگیز بوده است. قطعه ی سنگ مانندِ عجیبی که پسر دوری پیدا کرده، کنجکاوی او را برانگیخته، از همین رو دوری آن را به دیلن لنگفورد، متخصصی شاغل در موزه ی طبیعت و علم شهر دنور، نشان می دهد. وقتی زبان حک شده روی این سنگ ترجمه می شود، معمایی بسیار عجیب شروع به نشان دادن خود می کند و زندگی عادی خانواده ی دوری را کاملاً دگرگون می سازد. چه قدرتی در این قطعه ی برنزی به ظاهر بی اهمیت نهفته است؟ چه کسانی اسرار آن را در طول قرن ها به نسل بعدی منتقل کرده اند؟ اصلاً چرا این شیء اکنون ظاهر شده و آیا زمان و مکان پیدا شدنش از اهمیت خاصی برخوردار است؟

کتاب گمشده

اندی اندروز
اندی اندروز، زاده ی 22 می 1959، سخنران و نویسنده ی آمریکایی کتاب های خودپروری است.اندروز در آلاباما به دنیا آمد و بزرگ شد. او در نوزده سالگی، مادرش را بر اثر سرطان و پدرش را در یک حادثه ی رانندگی از دست داد. اندروز پس از مرگ پدر و مادرش، یک سال را بدون خانه در ساحل آلاباما گذراند و شب ها در زیر اسکله یا در گاراژهایی مختلف می خوابید. در همین زمان بود که ایده ی اولین رمانش به ذهنش رسید؛ اثری که در سال 2002 منتشر شد و زندگی اندروز را تغییر داد.
نکوداشت های کتاب گمشده
A parable of the hidden potential of the human heart.
حکایتی درباره ی ظرفیت های پنهان قلب انسان.
Goodreads

A reminder of the opportunities we each are given.
یادآور فرصت هایی که به هر کدام از ما داده می شود.
Barnes & Noble

Compelling.
هیجان انگیز.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب گمشده (لذت متن)
کاسیمیر در حالی که مشتاقانه به آخرین پرتوهای نور خورشید خیره شده بود، با هر دو دستش چشم هایش را از نور حفظ کرد. اشکی دیگر، ردی در میان چهره ی آفتاب سوخته و غبار گرفته ی او ایجاد کرد و از گونه هایش به پایین سر خورد. یازده سال داشت، تقریبا مرد شده بود و حالا شاهین پدرش را گم کرده بود.

تشخیص این که چه چیزی راست و درست است، کافی نیست. آدم باید تمایل به انجام کارهای غلط و آسان را در کنترل خود داشته باشد.

این شخصیت، و نه شرایط، است که انسان را می سازد.