کتاب بانوی بی گناه

The Innocent Wife
کد کتاب : 12533
مترجم :
شابک : 978-622-99525-4-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

همسر بی گناه
The Innocent Wife
  • 20 % تخفیف
    132,000 | 105,600 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آداش آداش
    نویسنده:
کد کتاب : 95163
مترجم :
شابک : 978-6227355048
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بانوی بی گناه اثر ایمی لوید

کتاب بانوی بی گناه، رمانی نوشته ی ایمی لوید است که اولین بار در سال 2017 به چاپ رسید. بیست سال پیش، دنیس دانسون به خاطر قتل بی رحمانه ی دختری کم سن و سال دستگیر و به زندان محکوم شد. او حالا موضوع یک مستند درباره ی جرایم است که قصد دارد حقیقت را برملا کند و مردی را از زندان رها سازد که به اشتباه محاکمه شده است. هزار مایل دورتر و در انگلیس، سامانتا دائما مشغول فکر کردن به پرونده ی دنیس است. او با دنیس نامه هایی رد و بدل می کند و خیلی زود، شیفته ی مهربانی دنیس نسبت به خودش می شود. پس از مدتی کوتاه، سامانتا زندگی قبلی خود را ترک می کند، با دنیس ازدواج می کند و برای آزادی او، پویشی را شکل می دهد. اما وقتی پویش به موفقیت می رسد و دنیس آزاد می شود، سامانتا اطلاعاتی را به دست می آورد که نشان می دهد شاید دنیس آنقدرها هم بی گناه نبوده است.

کتاب بانوی بی گناه


ویژگی های کتاب بانوی بی گناه

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

ایمی لوید
ایمی لوید، نویسنده ای ولزی است. لوید دانش آموخته ی رشته های زبان انگلیسی و نویسندگی خلاق از دانشگاه کاردیف است. او در سال 2016 جایزه ی Daily Mail برای پرفروش ترین کتاب ها را به خاطر اولین رمان خود برنده شد. لوید به همراه شریک زندگی اش، که او نیز یک رمان نویس است، در کاردیف زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب بانوی بی گناه
A fantastic thriller.
تریلری شگفت انگیز.
Lee Child

Deliciously tense and twisty.
به شکل دلنشینی پرتنش و پر پیچ و خم.
The Sunday Times Crime Club

Lloyd keeps the reader guessing until the very last page.
لوید مخاطبین را وادار می کند که تا انتها به حدس زدن ادامه دهند.
Criminal Element

قسمت هایی از کتاب بانوی بی گناه (لذت متن)
کمی بعد، از توجه به بدن هالی دست کشید. هرچه بیشتر صحنه ها را بررسی می کرد، اهمیت بدن هالی کمتر می شد، پوست لکه دار چروکیده ی رنگ پریده و لخته های تیره ی خون و نکات ریز اطرافش مهم تر می شد. حالا چشم هایش بیشتر به لبه های عکس خیره شده بود؛ ناحیه ای دایره ای شکل با خط قرمز.

به نظر سم، اعضای آمریکایی جدی تر از انگلیسی ها بودند، برای انگلیسی ها این موضوع سرگرمی شده بود. در یکی از دورهمی ها، اعضا به زندان زیرزمینی لندن رفتند؛ جایی که مجسمه ی مومی خونینی با ابزار شکنجه ی قرون وسطایی در درد جانکاه همیشگی قرار داده شده بود و گروهی که جیغ زنان بالای سر گوینده ها روی حلقه اجرا داشتند.