کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی

Hypnotic Selling Secrets
برانگیختن ذهن ناخودآگاه خریداران
کد کتاب : 125589
مترجم :
شابک : 978-6222208868
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی اثر جو ویتالی

در کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی یاد می‌گیرید که چطور تغییرات کوچک در نامه‌های فروش، ایمیل، بلاگ‌پست‌هایتان می‌توانند خوانندگان و مخاطبان را وارد خلسه‌ای هیپنوتیزمی کنند و آن‌ها را به این عمل وادارند که دست در جیبشان کرده، کارت اعتباری خود را درآورده و محصول یا خدمات شما را بخرند.
این کتاب، با راهکارهای فوق‌العاده‌ای که دارد به شما می‌آموزد چگونه با ایجاد این خلسهٔ هیپنوتیزمی، مخاطبان خود را میخکوب محتوای خود کرده و آن‌ها را تا انتهای متن با خود همراه کنید.
کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی،قواعد ساده اما قدرتمندی را برای نوشتن یک متن متقاعدکننده در اختیارتان قرار می‌دهد. با الگو گرفتن از مثال‌هایی که در این کتاب می‌خوانید بدون شک به راحتی به اهداف بازاریابی خود دست یابید.
این کتاب شامل هفت قاعده برای نوشتن محتوای هیپنوتیزمی، چک لیست ۲۱نکته ی محرمانهٔ نویسنده، استراتژی بازاریابی هیپنوتیزمی نویسنده، لیست کلمات جادویی و اثرگذار و تبلیغات هیپنوتیزمی است.

کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی

جو ویتالی
جوزف ویتالی یا جو ویتالی (Joseph Vitale؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۵۳) نویسنده، موسیقیدان، سخنران و معلم معنوی اهل ایالات متحده ی آمریکا در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و در دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد. به عنوان بازمانده سو رفتارهای خانگی، جو در سنین جوانی به کتاب خوانی علاقمند شد. او کتاب را منبع آرامش و خرد می‌داند. جو ویتالی به دلیل حضورش در فیلم راز و نوشتن کتاب‌های عامل جاذب و محدودیت صفر شناخته می‌شود. هنگامیکه در خیابانهای دالاس کارتن خواب بود همواره مشتاق و علاقمند خواندن کتاب بو...