کتاب Stillness Is the Key

کد کتاب : 126117
شابک : 978-0525538585
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت
ناشر اصلی : Portfolio

معرفی کتاب Stillness Is the Key اثر رایان هالیدی

رایان هالیدی در این کتاب از فلسفه رواقی و بودایی استفاده می کند تا نشان دهد که چرا سرعت پایین، سلاح مخفی کسانی است که پیشاپیش حرکت می کنند.
همه رهبران، متفکران، هنرمندان، ورزشکاران بزرگ یک خصوصیت انکارنشدنی دارند که آنها را قادر می سازد بر خلق و خوی خود غلبه کنند؛ برای جلوگیری از حواس پرتی و کشف بینش عالی، برای رسیدن به خوشبختی و انجام کار درست. رایان هالیدی آن را سکون می نامد – ثابت و متین ماندن در حالی که دنیا به دور شما می چرخد. وی در این کتاب مسیری را برای دستیابی به این شیوه زندگی باستانی، اما ضروری ترسیم می کند. وی با بهره گیری از طیف وسیعی از بزرگ ترین اندیشمندان تاریخ، از کنفوسیوس گرفته تا سنکا، مارکوس اورلیوس تا تیچ نهات هان، و جان استوارت میل تا نیچه، اظهار می دارد که سکون تنها بی تحرکی نیست، بلکه دریچه دستیابی به تسلط بر خود، نظم و تمرکز است.

کتاب Stillness Is the Key

رایان هالیدی
رایان هالیدی، زاده ی 16 ژوئن 1987، کارآفرین، بازاریاب و نویسنده ای آمریکایی است. هالیدی کار حرفه ای خود را پس از انصراف از دانشگاه در نوزده سالگی آغاز کرد. او مدت اندکی را در دانشگاه کالیفرنیا گذراند و در رشته های علوم سیاسی و نویسندگی خلاق تحصیل نمود. هالیدی مدیر بازاریابی نهادهای مختلفی بوده و همچنین، به عنوان ستون نویس و عضو تحریریه در روزنامه ی Observer کار کرده است.