کتاب بستیل در مقابل کتابداران شرور

Bastille vs. the Evil Librarians
مجموعه آلکاتراز 6
کد کتاب : 126173
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-6227314816
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی بستیل در مقابل کتابداران شرور اثر برندون سندرسون

به‌عنوان یک شوالیه‌ی کریسالیا، من، بستیل، سوگند خوردم که از خاندان اسمدری در برابر کتابداران شرور محافظت کنم. (و حرفم را باور کنید، خرابکارهایی مثل اسمدری‌ها به محافظت مداوم نیاز دارند.) اما وقتی آلکاتراز اسمدری به محراب دایره‌المعارف‌های منسوخ بسته شد تا به درگاه خدایان مخوف قربانی شود، من خیلی دیر رسیدم؛ و پدر آلکاتراز جای او را گرفت.

حالا آلکاتراز پریشان‌حال است، پس کار من است که به سراغ قاتل پدرش بروم: بیبلیودن. بنیانگذار کتابداران شرور (من مطمئن بودم که او قرن‌ها پیش مرده است) که برگشته تا به هدفش برای تسلط به دنیا برسد.

او می‌خواهد از قدرت‌های مخوفی که از آن قربانی به‌دست آورده بر روی تمام کسانی که تحت کنترل کتابدارها نیستند استفاده کند. از داخل سوختن طرحی نیست که برای مردنم کشیده باشم، پس بهتر است راهی پیدا کنم که جلوی او را بگیرم، وگرنه جزغاله می‌شویم!

می‌دانم که آلکاتراز وقتی قسم می‌خورد قهرمان نیست، اشتباه می‌کند؛ اما وقتی قهرمانی از پا می‌افتد، نوبت بقیه است که پا پیش بگذارند و کاری را که لازم است انجام بدهند.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب بستیل در مقابل کتابداران شرور

برندون سندرسون
برندون سندرسون، زاده ی 19 دسامبر 1975، نویسنده ی آمریکایی داستان های فانتزی و علمی تخیلی است.سندرسون در لینکلن نبراسکا به دنیا آمد. او از همان دوران نوجوانی، عاشق و شیفته ی رمان های فانتزی شد و چندین بار تلاش کرد که داستان های خودش را بنویسد.سندرسون به دانشگاه بریگام یانگ رفت و در رشته های ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق فارغ التحصیل شد.او در زمان تحصیل، داستان های زیادی می نوشت و تا سال 2003، دوازده رمان به رشته ی تحریر درآورد که همگی منتشر نشده بودند. اولین رمان سندرسون در سال 2005 به چاپ رس...