کتاب دخترانه های درگوشی

Secret girl talk
مهارت افزایی دختران دانشجو
کد کتاب : 126539
شابک : 978-6009646951
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب دخترانه های درگوشی اثر گروه نویسندگان شمسه

«چند روز بعد که جزوه را تحویل گرفت، درحال خواندن درس‌هایش بود که یک‌دفعه چشمش به جمله‌ای افتاد که با مداد، در حاشیۀ جزوه نوشته شده بود: تو را به‌جای تمام کسانی که دوست نمی‌داشته‌ام، دوست دارم. تو را به‌جای تمام روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام، دوست دارم.»
دوران دانشجویی، مثل نفس است و به‌قول جناب سعدی: هر نفسی که فرو می‌رود، ممد حیات است و چون برمی‌آید، مفرح ذات. دوران دانشجویی ورود به عالمی متفاوت است که بعد از نوجوانی و گیروگرفت‌های خاص خودش، دری به نور و جهان خوشبختی برایمان می‌گشاید. اما اگر ندانیم با این نور چه کنیم، حتما چشممان را می‌زند و اوضاع آن‌طور که باید، رقم نمی‌خورد. همۀ ما دخترها برای ورود به اجتماع نیازمند دستیابی به مهارت‌هایی هستیم که ما را به خواسته‌ها و آرزوهایمان نزدیک‌تر کند.
دخترانه‌های در گوشی به شما کمک می‌کند با کمی صبوری و ذکاوت، چگونه از لحظه‌های گران‌قدر تحصیل در دانشگاه بهره ببرید و برای رسیدن به اهدافتان گام بردارید. این کتاب، ویژۀ دختران است، دختران دانشجوی جدیدالورود به دانشگاه. کتابی است که با قلم‌هایی دخترانه به نگارش درآمده است و به دختران می‌آموزد در رویارویی با محیط دانشگاه، معضلات و مسائل تحصیلی، تعامل با جنس مخالف، ارتباط با خانواده در طول دوران تحصیل و زندگی در خوابگاه، کدام مسیر را انتخاب کنند.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب دخترانه های درگوشی