کتاب اکت به زبان ساده

ACT Made Simple
کد کتاب : 126873
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6007152935‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 776
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب اکت به زبان ساده اثر راس هریس

در دنیای مدرن، جست‌وجو برای آرامش و مقابله با استرس‌های روزمره به بخش مهمی از زندگی بسیاری از ما تبدیل شده است. «اکت به زبان ساده»، کتابی است که به خوانندگان کمک می‌کند تا با استفاده از رویکرد درمان پذیرش و تعهد (ACT)، به چالش‌های زندگی به شیوه‌ای سالم‌تر و موثرتر پاسخ دهند. این کتاب با زبانی ساده و روان، مفاهیم و تکنیک‌های کلیدی اکت را شرح می‌دهد و با این کار، چتر مخاطبانش را از محدوده تخصصی روان‌شناسان فراتر می‌برد و به افراد عادی نیز گسترش می‌دهد.
رویکرد اکت، با تأکید بر پذیرش وجود درد و رنج به‌عنوان بخشی اجتناب‌ناپذیر از زندگی انسان، راهکارهایی برای داشتن زندگی معنادارتر و غنی‌تر ارائه می‌دهد. «اکت به زبان ساده» از طریق مثال‌های عینی، داستان‌ها و تمرین‌های کاربردی، خواننده را در مسیر کشف چگونگی استفاده از این رویکرد در زندگی روزمره همراهی می‌کند. نویسنده با توانایی منحصربه‌فرد خود در تبدیل مفاهیم پیچیده به زبانی ساده، فرآیند یادگیری را لذت‌بخش می‌کند.
کتاب همچنین به چالش‌هایی می‌پردازد که افراد ممکن است در پیمودن مسیر تغییر و رشد با آن‌ها روبه‌رو شوند. کتاب برای این چالش‌ها استراتژی‌هایی پیشنهاد می‌کند. با خواندن این کتاب، افراد می‌آموزند که چگونه با پذیرش هیجان‌ها و افکار ناخوشایند خود، به‌جای مبارزه یا اجتناب از آن‌ها، می‌توانند به سمت اهداف و ارزش‌های واقعی خود حرکت کنند.
«اکت به زبان ساده» برای کسانی‌که به‌دنبال راه‌های عملی برای بهبود کیفیت زندگی خود هستند، منبعی غنی است. این کتاب بیش از هر‌چیز، دعوتی است به زندگی با آگاهی و هدفمندی، جایی‌که هر لحظه می‌تواند به فرصتی برای یادگیری و تحول تبدیل شود. در نهایت این کتاب، پلی است بین دانش روان‌شناسی و تجربه‌های روزمره و ابزاری برای کسانی که می‌خواهند زندگی‌ای سرشار از معنا داشته باشند.

کتاب اکت به زبان ساده

راس هریس
راس هریس پزشک، روان درمان و نویسنده پرفروش کتاب "تله شادمانی" است که هم اکنون به بیست و دو زبان ترجمه شده است. او یکی از چهره های پیشرو جهان در زمینه پذیرش و تعهد درمانی (ACT) است، و او به طور مرتب به استرالیا و دیگر نقاط جهان سفر می کند تا طیف گسترده ای از متخصصان را برای این روش آموزش دهد. از کتاب های دیگر وی می توان "تله اعتماد به نفس"، و " با عشق عمل کن" را نام برد.