کتاب آب بی پایان،آسمان بی ستاره

Endless Water, Starless Sky
دود روشن،آتش سرد 2
کد کتاب : 127249
مترجم :
شابک : 978-6222190651
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 306
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آب بی پایان،آسمان بی ستاره اثر روزاموند هاج

تنها چند روز تا نابودی جهان باقـی اسـت؛ دیوارهای ویـارا همچنـان فرومی‌ریزنـد و مردگان زودتر از قبل برمی‌خیـزند.
جولیت اسیر شده است. لرد اینئو از قبیله‌ی ماهیانای به او دستور داده است که اعضای باقی‌مانده‌ی خانواده‌اش را بکشد تا نابودی جهان را به تأخیر بیندازد. جولیت و روناجو مطمئن‌اند که نقشه‌ی لرد اینئو فایده‌ای نخواهد داشت، اما یا باید از دستورات اطاعت کنند، یا راهی متفاوت و اهریمنی‌تر برای حفاظت از ویارا پیدا کنند.
رومئو هم در عذاب است. بااینکه بالأخره فهمیده که عشق واقعی‌اش زنده است، هم خوشحال است و هم ناراحت؛ چون نابودی قبیله‌ی جولیت را خودش رقم زده است. بنابراین برای جبران گناهش به خدمت کترسوها درمی‌آید تا از اعضای باقی‌مانده محافظت کند… اهمیتی هم ندارد اگر در این راه، جان خودش را از دست بدهد.
هنگامی که رومئو و جولیت دوباره به هم می‌رسند، تنها سفری به دنیای مرگ راه نجات همه‌شان را مشخص خواهد کرد. اما آیا همه در این سفر زنده خواهند ماند؟

کتاب آب بی پایان،آسمان بی ستاره

روزاموند هاج
روزاموند هاج به عنوان یک بچه که در خانه تعلیم میدید در لس آنجلس بزرگ شد ، جایی که او وقت خود را با خواندن همه چیزهایی که می توانست روی آنها بگذارد ، می گذراند ، به ویژه خیال و افسانه ها. وی لیسانس انگلیسی خود را از دانشگاه دالاس و یک مدرک کارشناسی ارشد را در انگلیسی قرون وسطی از آکسفورد دریافت کرد و اکنون با کوهی از کتاب ها ، بهترین دوست خود و زیباترین سگ جهان در سیاتل زندگی می کند.