کتاب ویدئو چک

Video check
جریان سازی اجتماعی
کد کتاب : 127298
شابک : 978-6001593635
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ویدئو چک اثر مجید امامی

در طوفان سهمگین موج‌های منفی غرق نشوید!سرتان را درد نیاوریم! بی مقدمه برویم سراغ اصل مطلب! چرا باید موج آفرینی کنیم؟
برای پاسخ به این سوال ابتدا باید توضیحاتی داده شود!
ما در این دنیای پرموج، باید محیط زندگی‌مان را خوب بشناسیم! زندگی در این دوره و زمانه‌، با موج عجین شده! زندگی من و شما و دیگران، مملو از موج است؛ موج‌های سهمگین و موج‌های کم رمق؛ موج‌های مثبت و موج‌های منفی! در پس پنهان هر کدام از این موج‌ها نیز یک تیم طراحی وجود دارد که در حال پمپاژ آن موج‌ها به ذهن من و شمایند!
در این محیط پر از موج که با گسترش شبکه‌های اجتماعی بر تعداد و وسعت اثرگذاری آنها افزوده شده، برخی‌ها به دنبال دمیدن موج مثبت بر ذهن و روان ما هستند و برخی‌ها هم به دنبال انتشار موج‌های منفی!
ما در این کتاب سعی کردیم پس از اشاره به اهداف، استراتژی و مخاطبان موج، با بیان مولفه‌های موج‌آفرینی و ذکر نمونه‌های مثبت و منفی از موج‌آفرینی و جریان‌سازی اجتماعی، ضمن آنکه شما مخاطبان گرامی را با اصول و روش‌های جریان‌سازی در محیط‌های حقیقی و مجازی آشنا می‌نماییم، مهارت‌هایی برای موج‌‌‌آفرینی مثبت به شما انتقال دهیم تا شمای مخاطب نیز بتوانید قدرت اثرگذاری مثبت در محیط پیرامونی خود داشته باشید چراکه اعتقاد ما این است که این زمانه، زمانه‌ی کنشگری فعالانه و مثبت است و اگر اینگونه نباشی، در طوفان سهمگین موج‌های منفی غرق خواهی شد!

کتاب ویدئو چک