کتاب زن گمشده

Local Woman Missing
کد کتاب : 127354
مترجم : زهرا سادات نوری
شابک : 978-6004615099
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب زن گمشده اثر ماری کوبیکا

کتاب «زن گمشده» رمانی اثر ماری کوبیکا نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است. این رمان داستانی پرکشش و پر از تعلیق دارد و در سال 2021 عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز را از آن خود کرد و فروش آن از یک میلیون نسخه گذشت.
ماری کوبیکا که نویسنده‌ی رمان‌های معمایی و رازآمیز است در «زن گمشده» نیز رویه‌ی همیشگی خود را در پیش‌گرفته و روایتی پر‌تعلیق را پیش روی خواننده قرار می‌دهد. خط اصلی داستان «زن گمشده» این است که مردم بدون هیچ ردی ناپدید نمی‌شوند. در ابتدای این رمان معمایی، شلبی تبو بی‌هیچ رد و نشانی گم می‌شود، چند روز پس از ناپدید‌شدن شلبی، زنی به نام مردیت دیکی به همراه دختر شش ساله‌اش، دلیلا، فقط چند بلوک دورتر از جایی که شلبی آخرین بار دیده شد، ناپدید می‌شوند. گم‌شدن سه نفر در یک محله بدون هیچ مدرکی از دلیل گم‌شدنشان، ترس را به جامعه آرام و بی‌دردسر منطقه به ارمغان می‌آورد. ذهن مردم درگیر این موضوع است که آیا این حوادث به‌ هم مرتبط هستند؟ اما هر‌چه سوالات پیرامون این دو اتفاق بیشتر می‌شود پاسخ‌ها برای باز شدن معما کمتر است. پس از مدتی هم موضوع گمشدن‌ها در میان اذهان عمومی کمرنگ می‌شود و دیگر کسی به‌دنبال پیدا کردن گمشدگان نیست. تا اینکه 11 سال بعد، دلیلا دختر کوچکی که به همراه مادرش گم‌شده بود به‌طرز شگفت‌انگیزی باز می‌گردد. همه می‌خواهند بدانند چه اتفاقی برای او افتاده است. در این تریلر هوشمندانه و ترسناک، مری کوبیکا، راز و رمز و تعلیق را وارد مرحله تازه‌ای در رمان‌های خود می‌کند و در «زن گمشده» نشان می‌دهد که بعضی از مردم برای آن که حقیقت آشکار نشود دست‌به هر کاری می‌زنند.

کتاب زن گمشده

ماری کوبیکا
ماری کوبیکا (متولد: ایلینوی ، ایالات متحده) نویسنده پرفروش نیویورک است. وی دارای مدرک لیسانس هنر در رشته تاریخ و ادبیات آمریکا از دانشگاه میامی در آکسفورد، اوهایو است. رمان های او عبارتند از: آیا تو گریه نمی کنی ، عزیزم زیبا و دختر خوب.