کتاب از فرزندت بهترین بساز

Raising Great Kids - Parenting with Grace and Truth
کد کتاب : 127422
مترجم :
شابک : 978-6229746998
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 259
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب از فرزندت بهترین بساز اثر جان تاون سند

برای این که بهترین بچه ها را تربیت کنیم چه چیزهایی لازم است؟ اگر پیش از این کتابهایی درباره ی فرزند پروری خوانده اید احتمالا اظهار نظرهای متناقض باعث سردرگمی شما شده است.
در این اثر دکتر هنری کلود و دکتر جان تاون زند به شما کمک میکنند که هم فرزندانتان را درک کنید و هم به گونه ای از آنها مراقبت کنید که تجلی نهایت لطف شما به این عزیزان باشد و همچنین در جهت دهی به آنها قاطعیت و انضباط داشته باشید. آنها نشان میدهند که چگونه با پرهیز از این دوگانه ی افراطی انعطاف و کنترل بیش از حد، فرزندانی پرورش دهید که از شش خصیصه ی ضروری دل بستگی، مسئولیت پذیری، واقع نگری، شایستگی، اخلاق و عبادت/معنویت برخوردار باشند.
این کتاب حداقل بستر موثری برای تربیت فرزندانی ارائه میکند که با درایت و پختگی زندگی را مدیریت میکنند. از فرزندت بهترین بساز کمک میکند که دختر یا پسرتان را آماده کنید تا مسئولیت‌های زندگی را بپذیرد با چالش‌های آن رشد کند و همه ی فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می دهد را آزادانه و کامل دریابد.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب از فرزندت بهترین بساز

جان تاون سند
جان تاونسند (متولد 1952) یک نویسنده ، مشاور تجاری و روانشناس مسیحی آمریکایی است. ویدارای مدرک لیسانس هنر در روانشناسی افتخاری از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، فوق لیسانس الهیات افتخاری از حوزه سمیناری دالاس، و مدرک دکترا در روانشناسی بالینی از دانشکده روانشناسی Rosemead در دانشگاه Biola است.