کتاب ببین چه قدر دوستت دارم : در پاییز

Guess how Much I Love You in the Autumn
کد کتاب : 127444
مترجم :
شابک : 978-6004364928
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 20
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ببین چه قدر دوستت دارم : در پاییز اثر سم مک برتنی

«ببین چه قدر دوستت دارم» از سری ماجراهای فندقک و بابا مجموعه چهار جلدی است با نام‌های ببین چه قدر دوستت دارم در بهار، ببین چه قدر دوستت دارم در تابستان، ببین چه قدر دوستت دارم در پاییز، ببین چه قدر دوستت دارم در زمستان، گردش بابا خرگوشه و پسرش در فصل‌های مختلف را روایت می‌کند و به نکته‌هایی که هر فصل را با دیگر فصل‌ها متمایز می‌کند، مانند رشد و رویش در فصل بهار، تنوع رنگ در فصل تابستان، باد در پاییز و … اشاره می‌کند. این کتاب نگاه جستجوگرایانه در طبیعت، تقویت روحیه پرسش‌گری و استحکام رابطه پدر و فرزند را در کودک تقویت می‌کند. در انتهای هر کتاب به علاقه‌ی زیاد بابا فندقی به فندقک اشاره می‌شود.
در جلد «ببین چه قدر دوستت دارم در پاییز» بابا فندقی و فندقک در یک روز پاییزی به گردش می‌روند و برگ‌های پاییزی که باد آن‌ها را به این‌ور و آن‌ور می‌برد را دنبال می‌کنند. بابا فندقی خسته می‌شود و در گوشه‌ای استراحت می‌کند که در این هنگام باد پاییزی جعبه‌ای را با خود می‌آورد و بازیگوشی فندک شروع می‌شود …

کتاب ببین چه قدر دوستت دارم : در پاییز

سم مک برتنی
ساموئل مک برتنی (1 مارس 1943 - 18 سپتامبر 2020) نویسنده ای از ایرلند شمالی بود. او بیش از پنجاه کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشت و بیشتر به عنوان نویسنده کتاب پرفروش کودکان حدس بزن چقدر دوستت دارم که بیش از 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و به 53 زبان ترجمه شده است.