کتاب عشق ماهواره ای

Satellite Love
کد کتاب : 127581
مترجم :
شابک : 978-6225667389
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق ماهواره ای اثر گنگی فرگوسن

«عشق ماهواره‌ای» نام رمانی به قلم گنگی فرگوسن است. این رمان درباره‌ی تنهایی، بیگانگی و معنای انسان‌بودن در عصر حاضر است و به لایه‌های پنهانی زندگی در دنیای مدرن می‌پردازد. داستان «عشق ماهواره‌ای» به زندگی دختر، پسر و ماهواره‌ای اختصاص دارد و در آستانه‌ی هزاره‌ی جدید روایت می‌شود. داستان این رمان از جایی شروع می‌شود که در شهری فراموش‌شده در ژاپن، آنا اوباتای شانزده ساله، تنهایی‌اش را با کاوش در آسمان شب پر می‌کند و در جست‌و‌جوی پاسخی برای سوالاتش است. اما زندگی آنا با دل‌بستن او به ماهواره‌ای که در مدار پایینی زمین در حرکت است، تغییر می‌کند.
گنگی فرگوسن در نیوبرانزویک در خانواده‌ای نویسنده به دنیا آمد و در کلگری بزرگ شد. او بیشتر دوران کودکی خود را در جزیره‌ی نیمه گرمسیری کیوشو ژاپن گذراند، جایی که خانواده مادرش هنوز در آن ساکن هستند. گنگی جایزه‌ی هلن‌پیت 2017 را برای هنرهای تجسمی دریافت کرد و اخیرا مدرک تولید فیلم را در‌حالی‌که به‌صورت پاره‌وقت در Book Warehouse، یک فروشگاه مستقل در ونکوور کار می‌کرد، به پایان رساند.

کتاب عشق ماهواره ای

گنگی فرگوسن
در نیوبرانزویک در خانواده ای نویسنده به دنیا آمد و در کلگری بزرگ شد. او بیشتر دوران کودکی خود را در جزیره نیمه گرمسیری کیوشو ژاپن گذراند، جایی که خانواده مادرش هنوز در آن ساکن هستند. جنکی که به زبان ژاپنی مسلط بود و قادر به ساخت یک رول سوشی مناسب بود، جایزه هلن پیت 2017 را برای هنرهای تجسمی دریافت کرد و اخیراً مدرک تولید فیلم را در حالی که به صورت پاره وقت در Book Warehouse، یک فروشگاه مستقل در ونکوور کار می کرد، به پایان رساند.