کتاب چرخ یوگا

Yoga Chakra 2 - Cultivating Spiritual Samskara
جلد 1 و 2
کد کتاب : 127689
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6226973335‬‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 135
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب چرخ یوگا اثر سوامی نیرانجاناندا ساراسواتی

این کتاب شامل دو کتاب چرخ یوگا نوشته سوامی تیرانجاناناندا ساراسواتی است. کتاب 1 مجموعه سخنرانیهایی است که او در آگوست ۲۰۱۴ برای شاگردان دوره مربیگری سانیاسین‌ها، کارورزان سانیاسا و شاگردان دوره دیپلم یک ساله مطالعه یوگایی در کانگادارشان ایراد کرد و در آنها خاستگاه تکامل و گسترش یوگا را شرح داد. او در این سخنرانیها تاریخچه بی همتایی از سنت ساتیاناندا یوگا - بیهار یوگا را در اختیار دیگران میگذارد و نقشی را که معلم ها و سانیاسین های این زمان در توسعه آینده این سنت دارند، شرح می دهد. کتاب ۲ درسهایی است که او برای پرورش معنوی از ۱۷ تا ۲۵ جولای در مونگر در هند آموزش داده است. در این درسها او از تفکر معنوی، تنظیم ظریف زندگی با شادی و جاپا، بازآفرینی خود، ورود به بعد جدید یوگا و تبدیل جهان به مکانی بهتر میگوید.
پیوست های پایان کتاب پرسش نامه ای در یاما و نیاما و نکته هایی برای تمرین یاما و نیاما دارد که به خواننده بسیار کمک میکند.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب چرخ یوگا

سوامی نیرانجاناندا ساراسواتی
سوامی نیرانجاناناندا ساراسواتی (متولد 14 فوریه 1960) جانشین ساتیاناندا ساراسواتی، بنیانگذار یوگای ساتیاناندا است، که هماهنگی جهانی یوگای ساتیاناندا را در سال 1988 به نیرانجاناناندا منتقل کرد.نیرانجاناناندا در Rajnandgaon ، Chhattisgarh ، هند متولد شد، از نظر تولد، پیروان او یوگی قلمداد می شوند. توسط استاد خود ساتیاناندا "Niranjan" (یک فرد بی رنگ) نامگذاری شد. وی آموزش خود را در مدرسه یوگای بیهار در هند در چهار سالگی با استفاده از یوگا-نیدرا و تمرین سایر تکنیک های یوگا آغاز کرد. در سن ده سالگی...