کتاب مهارت های یادگیری نوزاد 9 تا 12 ماهه (4 جلدی)

Infant learning skills
نوزاد باهوش من (9 تا 12 ماهگی)
کد کتاب : 127881
شابک : 978-6225739567
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت های یادگیری نوزاد 9 تا 12 ماهه (4 جلدی) اثر داریوش صادقی

در سه ماهه ی آخر، با افزایش تواناییهای حرکتی، نوزاد تحرک و جنب و جوش زیادی پیدا میکند. تجربه های دیداری اش از محیط اطراف افزایش مییابد و به محیطش با دقت بیشتری نگاه میکند. بازی های این مجموعه با توجه به رشد ذهنی، دیداری و حرکتی کودک با تصاویر رنگی متنوع و مفاهیم جدید همراه اند. این بازی ها علاوه بر تقویت هوش دیداری و پرورش مهارتهای شنیداری، با برخی از فعالیتهای حرکتی مانند اشاره کردن، نشان دادن یا لمس کردن همراه اند.
مجموعه ی نوزاد با هوش من با استفاده از محرکهای دیداری سیاه و سفید و رنگهای اصلی به تقویت هوش دیداری و شنیداری نوزاد کمک میکند. این مجموعه به چهار دوره ی سه ماهه تقسیم شده و هر مجموعه دارای یک کتاب راهنما برای والدین و سه کتاب کار برای نوزادان است که با توجه به رشد ذهنی نوزاد بازیها و آموزشهای مخصوص هر دوره در این کتاب ها آورده شده اند. این زنجیره ی آموزشی علاوه بر پرورش مهارت های دیداری و شنیداری، تأثیر بسیاری در یادگیریهای آینده ی کودک دارد.

(از متن ناشر)

کتاب مهارت های یادگیری نوزاد 9 تا 12 ماهه (4 جلدی)

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...