کتاب مدیتیشن نوین

New meditation
کد کتاب : 128379
مترجم :
شابک : ‫‭978-9642878475
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 98
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیتیشن نوین اثر استن رودسکی

ذهنتان را با تمرینهای رنگ آمیزی در کتاب مدیتیشن نوین - رنگ آمیزی برای تمرکز و خلاقیت - آرام و پر انرژی کنید. بر اساس دیدگاه های موجود از تحقیقات عصب شناسی، مدیتیشن نوین سه مرحله امواج مغزی مهم را خطاب قرار می دهد که مسئول آرامش عملکرد و ترمیم ذهن است. این کتاب رنگ آمیزی را با صداهای محرک، تمرین های عصب شناسی و بوهای آرام بخش ترکیب میکند تا تأثیر مثبت رنگ آمیزی را افزایش دهد.
تمرکز خود را افزایش دهید، استرس خود را کاهش دهید و از طریق رنگ آمیزی ساده خواب بهتری داشته باشید. مدیتیشن نوین ذهن شما را تحریک میکند تا احساس انرژی، شادی و صلح بیشتری داشته باشید - و آماده مقابله با چالش های زندگی باشید.
یک مداد، قلم مو یا مداد شمعی بردارید و شروع به رنگ آمیزی کنند. به زودی خواهید دید که چطور این تمرین های مدیتیشن ذهنتان را آرام میکند. رنگ امیزی شادی داشته باشید!

(از متن ناشر)

کتاب مدیتیشن نوین

استن رودسکی
دکتر استن رودسکی بیش از 30 سال به عنوان روانشناس کار کرده است و در تحقیقات علوم اعصاب پیرامون استرس و اضطراب شرکت داشته است. او که در ملبورن مستقر است، تحقیقات خود را در زمینه های مختلف بهبود رفاه، مانند خواب، خستگی و استرس، و همچنین مدیریت انرژی و احیاء به کار برده است.