کتاب خراسانیات

Khorasaniyat
آثار استاد محمدرضا حکیمی
کد کتاب : 128561
شابک : 978-6006799810
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب خراسانیات اثر رضا سلیمان نوری

درباره مرحوم استاد حکیمی و سیر اندیشه و نظریات او، مقالات و کتب متعددی نوشته شده است. چه آثاری که در زمان حیات او منتشر شد و چه آثاری که پس از حیاتش به طبع رسید.
از جمله آثاری نیز که پس از حیات استاد به زیور طبع آراسته شده، کتابی با عنوان «خراسانیات آثار استاد محمدرضا حکیمی» است که اخیرا روانه بازار نشر شده است. اما «خراسانیات آثار استاد محمدرضا حکیمی» مشتمل بر پژوهشی در تمام آثار مکتوب به جا مانده از مرحوم استاد «محمدرضا حکیمی» است که به صورت کتابی مستقل منتشر شده و یا به عنوان مقدمه یا بخشی از اثر نویسنده یا نویسندگانی دیگر، در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب خراسانیات

رضا سلیمان نوری
رضا سلیمان نوری متولد سال 1353، کارشناس ارشد ایران شناسی گرایش فرهنگ، مردم و ادیان، روزنامه نگاری را از حدود۲۵ سال پیش در نشریه جهان اسلام آغاز کرده، ۱۲ سال برای فرهنگ و هویت ایرانی قلم زده که ۸ سال آن به صورت تخصصی در حوزه خراسان بزرگ( افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان و...) بوده. قرار است گپ و گفتی داشته باشیم با موضوع تخریب بناهای تاریخی شهرمان که یادگارهای ارزشمندی از مشهد قدیم هستند. سکوت و لبخند معنادارش در آغاز گفتگو حکایت از ناگفته هایی دارد که به نظر می رسد سرچشمه بسیاری از مشکلات فرهن...