کتاب گستاخ

Irreverent
کد کتاب : 128564
مترجم :
شابک : 978-6001828515
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب گستاخ اثر بیانکا اسکاردونی

«گستاخ» هفتمین جلد از سری کتاب‌های مهیج «بیانکا اسکاردونی» است که به فارسی برگردانده و منتشرشده است. جما، شخصیت اول داستان، دختری هفده‌ساله است که با اتفاقات عجیب‌و‌غریببی در زندگی‌اش رو‌به‌رو شده است. در قسمت‌های قبلی، او به مرور کشف کرد که نه‌تنها خود از نژادی متفاوت است، بلکه خیلی از مردم اطرافش نیز به همان شکلی که دیده می‌شوند، نیستند. جما قهرمان جهانی است که در ظلمت فرو‌رفته و ناچار است برای نجات خود و دنیایش کاری کند.
پس از داستان‌هایی که با قهرمان‌هایی چون سوپرمن شناخته می‌شوند، قهرمانانی از جنس زن مورد توجه مخاطبان و نویسندگان مختلف قرار گرفته‌اند و در این داستان‌ها به وجوه زنانه‌ی یک قهرمان، پرداخته می‌شود.
خانم اسکاردونی که نویسنده‌ای پرکار و اهل کانادا است تمرکز خود را بر روی قهرمانانی از جنس زن گذاشته است. سری رمان‌های 8 جلدی که با محوریت شخصیت جما پیش می‌رود، از نوع داستان‌های مهیج و ماورایی هستند که در زیرژانر خون‌آشامی از دسته‌ی ادبیات وحشت خلق شده‌اند. یکی از موارد مثبتی که این اثر را از آثار مشابه متمایز می‌کند، سرعت روایت بسیار سریع آن است که باعث جذب مخاطب نوجوانی می‌شود که با جهان ارتباطات، سریع خو گرفته است. کتاب در 32 فصل به قسمت‌های بسیار کوچکی تقسیم‌بندی‌شده است که همین امر باعث بالا‌ رفتن ضرب‌آهنگ روایت می‌شود. در این اثر دیگر از رمان‌های چند‌صد‌صفحه‌ای خبری نیست و مخاطب با داستان‌های کوچک حدودا 10 صفحه‌ای روایت را پیش می‌برد.
ژانر وحشت، زیر‌ژانرهای متفاوتی دارد که با مضامین مختلف روایتگر ترس‌های انسان است. اگر به کنت دراکولا و داستان‌های این رده علاقه دارید، از مطالعه‌ی رمان «گستاخ» لذت خواهید برد.

کتاب گستاخ

بیانکا اسکاردونی
بیانکا اسکاردونی یک نویسنده داستان های ماوراء الطبیعه است که به همراه خانواده در ساحل شرقی کانادا ساکن است. وقتی که نمی نویسد ، وقت خود را صرف خواندن ، تماشای نمایش های خون آشام ها ، خوردن غذا های به درد نخور وتا دیروقت بیدار ماندن می کند.