کتاب طاس : ۳۵ جستار کوتاه فلسفی

Bald: 35 Philosophical Short Cuts
کد کتاب : 128574
مترجم : قاسم نجاری
شابک : 978-6227668490
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب طاس : ۳۵ جستار کوتاه فلسفی اثر سایمون کریچلی

کتاب «تاس: 35 جستار کوتاه فلسفی» اثر سیمون کریچلی، سفری جذاب و در دسترس را از میان انبوهی از تأملات فلسفی با خوانندگان شروع می‌کند. عنوان کتاب، "تاس" ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما به عنوان یک نقطه ورود استعاری به جنبه‌های پیچیده و اغلب نادیده گرفته شده‌ی زندگی عمل می‌کند و خوانندگان را وادار می کند که هم چیزهای بی اهمیت و هم چیز‌های عمیق را در نظر بگیرند.
کتاب کریچلی که در 35 فصل کوتاه یا «جستارهای کوتاه» ساختار یافته است، مجموعه‌ای قابل تأمل درباره طیف وسیعی از موضوعات فلسفی است. هر میانبر به عنوان یک کاوش مختصر از یک موضوع خاص عمل می کند، و گزیده هایی از حکمت فلسفی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد که به راحتی قابل هضم هستند و در عین حال تأثیری ماندگار بر جای می گذارند.
کریچلی، فیلسوف برجسته، سبک منحصر به فرد خود را به کار می گیرد تا فلسفه را برای مخاطبان وسیعی در دسترس قرار دهد. مختصر بودن هر فصل به خوانندگان این امکان را می دهد که موضوعات متنوعی را بدون احساس سرگیجه کاوش کنند و این کتاب را به همراهی ایده‌آل برای کسانی که تازه به فلسفه می پردازند یا به دنبال یک راه حل فلسفی سریع هستند تبدیل می کند.
در اصل، «تاس: 35 جستار کوتاه فلسفی» یک سفر فکری است که از مرزهای سنتی گفتمان فلسفی فراتر می‌رود. بازتاب‌های مختصر و در عین حال تاثیرگذار کریچلی خوانندگان را تشویق می‌کند تا اعماق افکار و دیدگاه‌های خود را کشف کنند. چه یک فیلسوف کارکشته یا یک مبتدی کنجکاو باشید، این کتاب کاوشی در دسترس و غنی از پرسش‌های عمیق زندگی را ارائه می‌دهد، یک برش کوتاه در یک زمان.

کتاب طاس : ۳۵ جستار کوتاه فلسفی

سایمون کریچلی
سیمون کریچلی (Simon Critchley متولد ۲۷ فوریه ۱۹۶۰ در هرتفوردشایر) فیلسوف اهل انگلستان است.