کتاب پیرمردی که داستانهای عاشقانه می خواند

the old man who read love stories
کد کتاب : 12874
مترجم :
شابک : 978-9643632113
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پیرمردی که داستانهای عاشقانه می خواند اثر لوئیس سپولودا

کتاب پیرمردی که داستان های عاشقانه می خواند، داستان زندگی پیرمردی است که پس از فوت همسرش، تصمیم می گیرد با سواد شود؛ از این رو از دکتر می خواهد تا برایش کتاب هایی بیاورد که بخواند. دندانپزشک برای او رمان های عاشقانه می آورد. در این میان، سکوت و آرامش زندگی در روستا را حمله ی پلنگی به یکی، دو خارجی سفید پوست برهم می ریزد. شهردار برای یافتن پلنگ، گروه جست و جو تشکیل می دهد و از آنتونیو می خواهد که به این گروه بپیوندد. این رمان شرح تعقیب پلنگ و در هم آمیختن خاطرات گذشته ی آنتونیو به شیوه ی ملموس «رئالیسم جادویی» است.

رمان پیرمردی که داستان های عاشقانه می خواند، نوشته ای است در ستایش هماهنگی با طبیعت و زندگی در کنار طبیعت نه علیه طبیعت. رمانی است در ستایش عشق میان انسان ها و دیگر ساکنان زمین ؛ درختان و حیوانات که به اندازه ی انسان حق زیستن بر این کره خاکی دارند.

کتاب پیرمردی که داستانهای عاشقانه می خواند

لوئیس سپولودا
لوئیس سپول‌وِدا کالفوکورا (Luis Sepúlveda Calfucura) (زادهٔ ۴ اکتبر ۱۹۴۹ – درگذشته ۱۶ آوریل ۲۰۲۰) یک نویسنده ادبیات کودک، روزنامه‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس، و کارگردان فیلم سوسیالیست اهل شیلی بود.او پس از کودتای ۱۹۷۳ شیلی ژنرال آگوستو پینوشه علیه رئیس‌جمهور سوسیالیست آن هنگام شیلی، سالوادور آلنده، به‌خاطر خیانت محاکمه شد و دو سال و نیم در زندان به سر برد اما به‌دلیل فشارهای عفو بین‌الملل آزاد شد و یکسال به‌طور پنهانی زندگی کرد. او سپس دوبار...