کتاب راز خدمتکار

The Housemaid's Secret
کد کتاب : 129067
مترجم :
شابک : 978-6004616485
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب راز خدمتکار اثر فریدا مک فادن

«راز خدمتکار»، رمانی نوشته فریدا مک فادن، نویسنده داستان‌های جنایی-معمایی است. این کتاب دومین جلد از مجموعه سه جلدی رمان «خدمتکار» است. «راز خدمتکار» داستانی معمایی و رازآلود دارد و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی برای خواننده رقم می‌زند.
میلی، قهرمان مجموعه «خدمتکار» در جلد دوم‌ و پس از پشت‌سر گذاشتن ماجراجویی‌های جلد اول، در خانه زوجی ثروتمند به نام گریک مشغول به کار است. آن‌ها ساکن پنت‌هاوسی در محله اشرافی منهتن هستند. میلی هر روز همه خانه را تمیز می‌کند و هیچ گردی روی وسایل منزل نیست، اما او اجازه ورود به اتاقی که وندی، همسر آقای گریک در آن استراحت می کند را ندارد. وندی گریک پشت درهای بسته در‌حال بهبودی از بیماری است و این شروع داستان معمایی میلی در خانه جدید است. وندی از اتاق خارج نمی‌شود و همزمان اتفاقات عجیبی در خانه اشرافی گریک رخ می‌دهد که میلی کنجکاو را مجبور به دخالت می‌کند. آقای گریک از میلی خواسته که وارد اتاق وندی نشود اما میلی از سر کنجکاوی و حس همدردی که با زنان دارد در اتاق را باز می‌کند و متوجه می‌شود که وندی بیمار نیست و در واقع از سوی آقای گریک کتک‌خورده و توان حرکت ندارد. این داستان علاوه‌بر پیچیدگی‌های فراوان روایتی که نویسنده آن پیش‌ روی خواننده قرار می‌دهد. از نظر روانشناسی هم لایه‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها نجات وندی به وسیله میلی از گرداب روابط سمی است.
جلد اول این کتاب با نام «خدمتکار» افتخارات فراوانی برای مک فادن به ارمغان آورده است از عنوان پرفروش نیویورک تایمز، یواس‌ای تودی و وال استریت ژورنال بگیر تا بردن جایزه ITW در سال 2023. همچنین جلد اول این مجموعه نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در ژانر تریلر و رازآلود بوده است.
نویسنده این مجموعه سه جلدی، فریدا مک فادن پزشک متخصص آسیب های مغزی است که چندین رمان هیجان‌انگیز روان‌شناختی و رمان‌های طنز پزشکی نوشته است.

کتاب راز خدمتکار

فریدا مک فادن
​فریدا مک فادن، نویسنده پرفروش آمازون شماره 1 اهل امریکا، یک پزشک متخصص در آسیب مغزی است که چندین رمان هیجان انگیز روانشناختی و رمان های طنز پزشکی پرفروش Kindle را نوشته است.