کتاب وقتی کبوتر ها ناپدید شدند

When the Doves Disappeared
  • 25,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: بیدگل بیدگل
    نویسنده:
کد کتاب : 12959
مترجم : محسن ابوالحسنی
شابک : 978-6007806920
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد دریافت جایزه ی دوبلین سال 2017

معرفی کتاب وقتی کبوتر ها ناپدید شدند اثر سفی اکسانن

استونی کمونیستی ، 1941. دو پسر عموی استونی از ارتش سرخ فرار می کنند: رولاند ، یک مبارز وفادار به آزادی ، و ادگار ، یک مزدور فرصت طلب. وقتی نازی ها کنترل کشور را به دست می گیرند ، رولان مخفی می شود. ادگار همسر خود ، یودیت را رها می کند و خود را به یک هوادار وفادار رژیم هیتلر تبدیل می کند.
فلش به جلو سال 1963: استونی دوباره تحت کنترل کمونیست ها پشت پرده آهنین است. ادگار هویت دیگری را به عنوان یک نیروی سازنده اتحاد جماهیر شوروی بدست آورده است ، ناامید است که اسرار گذشته خود را پنهان کند و ارتباطات خود را با قدرت حفظ کند. اما سرنوشت او با رولان و یودیت درگیر است ، که ممکن است کلید کشف حقیقت باشد. در صفحه ای سریع و پر سرعت که بین این دو دوره زمانی جابجا شده است ، صوفی اوکسانن در "وقتی کبوتر ها ناپدید شدند" داستانی فراموش نشدنی از فریب ، نظارت ، اشتیاق و خیانت را زنده می کند.

کتاب وقتی کبوتر ها ناپدید شدند

نکوداشت های کتاب وقتی کبوتر ها ناپدید شدند
Piercing. . . . [A] chilling story of loss and betrayal.
داستانی دلخراش از خیانت.
 New Yorker New Yorker

A brave and important voice. . . . Betrayal, secrecy, and memory are the haunting themes of Sofi Oksanen’s accomplished new novel.
ندایی شجاع و مهم. . . . خیانت و رازداری تم دلخراش رمان جدید اکسانن است.
Economist

Finland’s best-known writer. . . . One of the stars of the European literary scene.
نویسنده مشهور فنلاند . . . یکی از ستارگان صحنه ادبیات اروپا.
New York Review of Books New York Review of Books

قسمت هایی از کتاب وقتی کبوتر ها ناپدید شدند (لذت متن)
دوست عزیز من، ما خوب می دونیم بلشویک ها چه راه گریزهای دیگه ای تو آستین دارن. نگران گذشته نباش، تموم شده. مسلما واحد ما هم تا الان ترس شما رو برطرف کرده: نیروی من کشف کرد که شما عملیات های سری بلشویک ها رو اجرایی می کردید، ولی آیا اجازه دادم این قضیه تو همکاری ما مداخله کنه؟ نه، چون به من نشون داده ید می شه بهتون اعتماد کرد، و الان به مهارت های شما نیازه. پلیس سیاسی تو شرایط سختیه. مجبوره باکوهی از اتهامات ساختگی کلنجار بره: تماشاگرهای بی گناه متهم می شن به بلشویک بودن. گزارش هایی به ما می رسه از وجود حلقه های کمونیستی ای که وجود خارجی ندارن. از یک نقشه بخصوص خرابکاری سه نقل متفاوت به ما می رسه. ظاهرا انگیزه پشت همه اینها حسادت، کینه و انتقام جویی صرف یا باقی غرایز ذهن انسانه.