کتاب گذر از جهنم (دونده ی هزارتو)

The Scorch Trials
جلد دوم
  • 15 % تخفیف
    275,000 | 233,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 12965
مترجم :
شابک : 978-6003532182
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

دشت جهنم
The Scorch Trials
دونده ی هزار تو - جلد دوم
  • 15 % تخفیف
    389,000 | 330,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 12966
مترجم :
شابک : 978-6009356157
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب گذر از جهنم (دونده ی هزارتو) اثر جیمز دشنر

"گذر از جهنم" کتاب دوم از مجموعه ی پرفروش "دونده ی هزارتو" به قلم"جیمز دشنر" است که برنده ی جوایز ادبی متعددی در ژانر علمی تخیلی شده و استقبال عظیم خوانندگان، سبب شد تا یک مجموعه از فیلم های بلک باستر هم با همین عنوان ساخته شود. از ستارگان محبوبی که در فیلم های "دونده ی هزارتو" نقش آفرینی کرده اند می توان به "دیلان اوبراین" در نقش توماس، "کایا اسکودلاریو" در نقش ترزا و "توماس برودی سنگستر" در نقش نیوت اشاره کرد.
توماس پس از فرار از مارپیچ شروری که او و گلیدرهای دیگرش را در دام WICKED گرفتار کرد ، اکنون فکر می کند که او و دوستانش در امان هستند. اما پس از آن ترزا ، قوی ترین پیوند توماس با گذشته ی فراموش شده خود ، ناپدید می شود و توهم پناهگاه ایمن، هنگامی که گلیدرها بار دیگر در یک ماموریت خطرناک گرفتار شده و مجبور به "گذر از جهنم" می شوند، از بین می رود. هیچ چیز آشنا نیست ، همه چیز کشنده است. هیولاهای شنیع بسیار بدتر از گریورها و هر هیولایی که قبلا با آن مواجه شده اند ، آب و هوای عجیب و غریب و ویرانگر ، قربانیان مرموز و مجنون یک ویروس جهانی معروف و گروه اسرارآمیز دیگری از گلیدرها که ممکن است فقط مرگ توماس را بخواهند، تنها بخشی از مصیبت های بازماندگان هزارتو است. زمان برای آنان رو به اتمام است ، و ممکن است در پایان، بهای این حوادث را با زندگی خود پرداخت کنند ...
کتاب دوم از مجموعه ی "دونده ی هزارتو" با عنوان "گذر از جهنم" اثری است که شما را میخکوب کرده و نفس را در سینه هایتان حبس خواهد کرد.

کتاب گذر از جهنم (دونده ی هزارتو)


ویژگی های کتاب گذر از جهنم (دونده ی هزارتو)

پرفروش ترین به گزارش نیویورک تایمز

جیمز دشنر
جیمز اسمیت دشنر، زاده ی 26 نوامبر 1972، نویسنده ی آمریکایی است.دشنر در جورجیا به دنیا آمد و یکی از شش فرزند خانواده بود. او در 10 سالگی قادر بود تا با ماشین تحریر والدینش به خوبی تایپ کند.دشنر به منظور تحصیل در دانشگاه بریگام یانگ از جورجیا به یوتا نقل مکان کرد و از این دانشگاه در رشته ی حسابداری فارغ التحصیل شد. کتاب های او برای مخاطبین نوجوان هستند و اغلب در ژانرهای ماجرایی و علمی تخیلی قرار دارند.جیمز دشنر به همراه همسر و چهار فرزندش در یوتا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب گذر از جهنم (دونده ی هزارتو)
Wonderful action writing—fast-paced…but smart and well observed.
کتاب اکشن شگفت انگیز و سریع ... اما هوشمندانه و به خوبی بررسی شده است.
Newsday Newsday

“Breathless, cinematic action.”
یک اکشن سینمایی نفس گیر است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب گذر از جهنم (دونده ی هزارتو) (لذت متن)
توماس فهمیده بود که راه پر پیچ و خم تر از آن چیزی است که فکرش را می کرد. حالا بیرون از هزارتو خطرهای بیشتری زندگی او و دوستانش را تهدید می کرد. او چند هفته ی گذشته را در ترس و وحشت گذارنده بود ولی بالاخره کسی باید کنترل اوضاع را به دست می گرفت. آن ها برای آنکه از این مهلکه جان سالم به در ببرند، به یک نقشه احتیاج داشتند.