کتاب مفید باش

Be Useful: Seven Tools for Life
هفت ابزار برای زندگی
کد کتاب : 129927
مترجم :
شابک : 978-6227857535
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

مفید باش
Be Useful: Seven Tools for Life
هفت مهارت برای زندگی
کد کتاب : 130555
مترجم :
شابک : 978-6004616546
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

به درد بخور باش
Be useful
(هفت ابزار برای زندگی بهتر) (خودسازی،انعطاف پذیری)
کد کتاب : 133769
مترجم :
شابک : 978-6226489645
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مفید باش اثر آرنولد شوارتزنگر

کتاب مفید باش که با صدایی قدرتمند و صریح نوشته شده، به خودزندگینامه‌ای می‌ماند که مسیری روشن را به سوی موفقیت ترسیم می‌کند. آرنولد شوارتزنگر به ما نشان می‌دهد که چگونه ابزارها را در خدمت هر آینده‌ای که برای خود متصوریم، به کار بریم. او بینش‌های خود را با داستان‌های شخصی، موفقیت‌های متحول‌کننده و شکست‌های تهدیدکننده همراه می‌کند. برخی از این خاطرات به گوش ما آشنا هستند و برخی برای اولین بار در این کتاب مطرح شده‌اند.
آرنولد شوارتزنگر از سنین کم ابزارهای ذهنی لازم را برای خودش ایجاد کرد و آن‌ها را به‌عنوان نردبامی برای گذر از فقر و تنگ‌نظری روستای زادگاهش در اتریش قرار داد. و به این صورت در هر مرحله از زندگی، پله پله بالاتر می‌رفت. حالا او اینجاست تا راه ساختن این نردبام را به همه‌ی ما بیاموزد. آرنولد در کتاب مفید باش تأکید می‌کند که ما در همه‌ی لحظات و در هر شرایطی فقط خودمان را داریم و هیچ‌کس قرار نیست ما را نجات دهد؛ این موضوع هم‌زمان خبر خوبی نیز به حساب می‌آید.
به‌گفته‌ی آرنولد شوارتزنگر، «مفید بودن» نیروی انگیزه‌بخش نهفته در تمام تصمیمات او بوده است. این سلبریتی تاثیرگذار و البته محبوب اینطور بیان می‌کند که رهبر بودن، بدن‌ساز بودن و میلیونر بودن، بخشی از اهدافش بوده‌اند، اما آنچه درنهایت او را به جنبش درآورده، این‌ها نبوده‌اند. کتاب مفید باش درصدد نیست تا به ما بگوید چه کنیم و کدام راه را دنبال کنیم، بلکه به ما نشان می‌دهد که چگونه خواسته و هدف خود را خلق کنیم و چرایی مهم بودن این هدف را با ما در میان می‌گذارد.

کتاب مفید باش

آرنولد شوارتزنگر
آرنولد آلویس شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger) (زاده ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷) مدل، تاجر، سیاستمدار، بازیگر، فعال محیط زیست، ورزشکار و بدن‌ساز اتریشی آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است. او رکورد دار ۷ بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا است و پس از لی هینی و رونی کلمن بیشترین تعداد قهرمانی در این رقابت‌ها را داراست. وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است. او پیش از این‌ها در سمت ریاست شورای ریاست جمهوری در تناسب اندام و ورزش در زمان جرج بوش بوده‌است. در سال ۲۰۰۶ به عنوان...