کتاب کوتوله های مقدس

Holy Fools
کد کتاب : 13011
مترجم :
شابک : 978-9648944693
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

ژوان هریس از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب کوتوله های مقدس اثر ژوان هریس

کتاب کوتوله های مقدس، رمانی نوشته ی ژوان هریس است که اولین بار در سال 2003 به انتشار رسید. در سال 1605، بیوه ای جوان، باردار و تنها، در محله ای کوچک در جزیره ی نوارموستیر، به دنبال پیدا کردن سرپناهی برای خود است. او پس از تولد دخترش، از زندگی پنهانی دست می کشد و نامی جدید برای خود برمی گزیند: سور آگوست. اما پنج سال بعد، آرامش او در این جزیره ی دورافتاده و منزوی، به واسطه ی رویدادهای اتفاق افتاده پس از مرگ کشیشی مهربان و حامی، به هم می خورد. او اکنون برای محافظت از خودش و دختر عزیزش، باید با چالشی بسیار سخت و خیره کننده مواجه شود که پیش از این، هیچ وقت فکر نمی کرد بتواند از پس انجام آن برآید.

کتاب کوتوله های مقدس

ژوان هریس
ژوان هریس، زاده ی 3 جولای 1964، نویسنده ای انگلیسی است. او در دانشگاه شفیلد تحصیل کرد و به مدت 15 سال، در مدارس گرامر یورکشایر، به تدریس زبان های مدرن مشغول بود. هریس همچنین در دانشگاه شفیلد تدریس کرده است.
نکوداشت های کتاب کوتوله های مقدس
A layered, mesmerizing gothic thriller.
یک تریلر گوتیک چندلایه و مسحورکننده.
Orlando Sentinel

An inventive meditation on morality and passion.
تأملی مبتکرانه بر اخلاق و احساس.
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

An engaging, compelling read.
داستانی گیرا و هیجان انگیز.
Denver Post

قسمت هایی از کتاب کوتوله های مقدس (لذت متن)
ژان به من یاد داد برای رویا هایم ارزش قائل شوم. به من می گفت آن ها مثل امواج هستند، امواجی که می توانند کالاهای آب آورده ی عجیبی با خود بیاورند. گرداب های غریبی از اعماق برای کسانی که توانایی خواندن دارند. من باید از رویاهایم استفاده کنم، نه این که از آن ها بترسم. فقط ابلهان از آگاهی می ترسند.

ما یک وابستگی طبیعی داریم. من و تو... مثل هوا و آتش، سوختن طبیعت ما است. تو نمی تونی عنصری رو که باهاش زاده شدی، عوض کنی. برای همینه که هیچوقت جاده رو رها نمی کنیم... بله عزیزم، همونطور که آتش نمی تونه نسوختن رو انتخاب کنه، پرنده هم نمی تونه آسمان رو ترک کنه.

خوشبختی چیز ناپایداریه، مگه نه خواهر آگوست؟ یک روز اون رو داری، روز بعد از دست رفته و خودت حتی نمی تونی بفهمی چطوری.