کتاب ذهن لاک پشت ها

Inside the mind of the turtles
روش هایی که بهترین معامله گران جهان برای تسلط بر ریسک از آنها استفاده می کنند
کد کتاب : 130155
مترجم :
شابک : ‫‭978-6001863769
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ذهن لاک پشت ها اثر کورتیس ام فیث

در کتاب شیوه لاک پشت ها داستان کامل تبدیل شدن به یک لاک پشت و همچنین مبانی روان شناختی حرکات بازار و نیز بسیاری از تکنیک های معامله گری توسط نویسنده شرح داده شده است.
کورتیس معتقد است که بسیاری از موارد و مشکلاتی را که معامله گران در معامله و دنیای تجارت با آن ها دست و پنجه نرم می کند، می توان در جنبه های دیگر زندگی نیز مشاهده کرد. او اعتقاد دارد با نگاهی به مشکلات شغل های دیگر و بیان مثال هایی در مورد آن ها و دانستن این نکته که آشنایی با ریسک و پذیرش و مدیریت آن امری ضروری در معامله گری محسوب می شود، می توان مسائل دنیای معامله گری را بهتر درک کرد. کتاب ذهن لاک پشت ها فقط برای معامله گران و افرادی که به معامله گری علاقه دارند نوشته نشده است. این کتاب را همه ی افراد جامعه می توانند مطالعه کنند و خواندن آن به تمام افراد با شغل های متفاوت توصیه می شود.

کتاب ذهن لاک پشت ها

کورتیس ام فیث
کورتیس فیث بیشتر به عنوان عضوی از گروه بازرگانی نخبه شیکاگو، لاک پشت ها شناخته می شود. این گروه به عنوان شرط بندی بین بنیانگذاران خود شروع به کار کرد: آیا تاجران متولد شده اند یا بزرگ شده اند؟ در اوایل 20 سالگی ، کورتیس درآمد بیشتری نسبت به معنای منطقی بودن به عنوان لاک پشت بدست آورد و او کتابی پرفروش به نام راه لاک پشت نوشت که جزئیات این ماجراها را شرح می داد.