کتاب ماموریت درود بر مریم

Project Hail Mary : a novel
  • 299,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: شگفت شگفت
    نویسنده:
کد کتاب : 130169
مترجم : مریم عطری
شابک : 978-6227183245
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 608
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ماموریت درود بر مریم اثر اندی وایر

رمان مأموریت درود بر مریم آخرین نوشتۀ نویسنده مشهور اندی وایر است. رمان مریخی که توسط همین نویسنده نوشته شده فروش بسیار بالایی داشت و او را به شهرت جهانی رساند. فیلم اقتباس شده از این رمان هم سر و صدای زیادی به پا کرد و فروش بالایی داشت.
رمان مأموریت درود بر مریم ماجرایی کهکشانی و داستان فضانوردی تنها در مأموریتی غیر ممکن است.

کتاب ماموریت درود بر مریم

اندی وایر
اندرو تیلور وایر (/wir/؛ زادهٔ ۱۶ ژوئن ۱۹۷۲) یک رمان‌نویس آمریکایی است. رمان سال 2011 او مریخی در فیلمی به همین نام در سال 2015 به کارگردانی ریدلی اسکات اقتباس شد. او در سال 2016 جایزه جان دبلیو کمپبل را برای بهترین نویسنده جدید دریافت کرد و رمان سال 2021 او Project Hail Mary نامزد نهایی جایزه هوگو برای بهترین رمان در سال 2022 بود.وایر در میلپیتاس، کالیفرنیا بزرگ شد. پدرش، جان ویر، فیزیکدان آزمایشگاه ملی ساندیا و مادرش مهندس برق بود. او تک فرزند بود و در هشت سالگی والدینش طلاق گرفتند. وی...
نکوداشت های کتاب ماموریت درود بر مریم
«من کتاب مریخی را دوست داشتم، اما فکر می کنم رمان مأموریت درود بر مریم بهترین نوشته آقای وایر تا به امروز بوده است. از بین کتاب هایی که در سال گذشته مطالعه کردم، می دانم که می توانم این کتاب را به هر کسی با هر سلیقه ای پیشنهاد دهم و مطمئن باشم که او از خواندن این کتاب لذت خواهد برد.»
- برندن سندرسون نویسنده مجموعه داستانی پر فروش رعد طوفان بر اساس فهرست نیویورک تایمز

«خواندن رمان مأموریت درود بر مریم، مانند رفتن به یک سفر علمی به فضا با بهترین معلم علوم دنیاست. تکلیف این کلاس هم نجات دادن زمین است. این یکی از مبتکرانه ترین، جذاب ترین و مفرح ترین سفرهای علمی من تا به امروز بوده است.»
- ارنست کلاین نویسنده کتاب پرفروش بازیکن شماره یک آماده بر اساس فهرست نیویورک تایمز

درمانی که قطعا رابرت هاین لاین و آیزاک آسیموف از خواندنش لذت می بردند... داستان دو دنیایی که در خطر نابودی هستند، یک مرد شایسته (و البته انسانی جایزالخطا) و پازل های علمی بینهایت که یکی پس از دیگری حل می شوند، همه و همه زمانی که بشریت در خطر انقراض است. این رمان، تمام چیزهایی که طرفداران رمان های قدیمی علمی تخیلی (از جمله خود من دوست دارند را داراست.»
- جرج آر. آر. مارتین نویسنده کتاب پر فروش بازی تاج و تخت بر اساس فهرست نیویورک تایمز

قسمت هایی از کتاب ماموریت درود بر مریم (لذت متن)