کتاب سریر آتش

The Throne of Fire
کین 2
کد کتاب : 61425
مترجم :

شابک : 978-6003747852
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 484
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

سریر آتش
The Throne of Fire
مجموعه خاطرات خاندان کین (جلد دوم)
کد کتاب : 13041
مترجم :
شابک : 9786007132005
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سریر آتش اثر ریک ریوردن

سریر آتش یک رمان ماجراجویی فانتزی است که توسط نویسنده آمریکایی ریک ریوردان در سال ۲۰۱۱ نوشته شده است. این دومین رمان از مجموعه است که از ماجراهای کارتر کین چهارده ساله امروزی و خواهر دوازده ساله اش سادیرا می گوید، زیرا آنها متوجه می شوند که آنها از نسل مصر باستان هستند. فراعنه نارمر و رامسس کبیر. این کتاب در 3 می 2011 منتشر شد. داستان این کتاب تقریبا سه ماه پس از اولین کتاب، هرم سرخ، اتفاق می‌افتد. پس از آن سومین و آخرین کتاب از مجموعه، سایه مار، که در 1 می 2012 منتشر شد، منتشر شد.
سدی و کارتر کین باید سه طومار کتاب را پیدا کنند تا خدای خورشید را از خواب بیدار کنند. و آپوفیس، مار هرج و مرج را از نابود کردن جهان بازدارد. اولین طومار در داخل موزه بروکلین پنهان شده است. خواهران و برادران کین با دو کارآموز شعبده باز خود، جاز و والت، موفق می شوند طومار را بازیابی کنند و با یک گریفین و ارواح شیطانی مبارزه کنند. آن شب هنگام خواب، با (روح) سادی بدن او را ترک می‌کند و به تالار عصرها، مقر خانه زندگی می‌رود. او رهبر ارشد خانه زندگی را می بیند که با مردی به نام ولادیمیر منشیکوف درباره نقشه ای برای تخریب خانه بروکلین بحث می کند. در همین حین، با کارتر با خدای هوروس ملاقات می کند، او به او هشدار می دهد که اگر بخواهد را را بیدار کند، ممکن است خدایان به او حمله کنند.

کتاب سریر آتش

ریک ریوردن
ریچارد راسل ریوردن جونیور متولد 5 ژوئن 1964 نویسنده آمریکایی است. وی به دلیل نوشتن سری داستان های پرسی جکسون و المپیک ها ، که در مورد پسری دوازده ساله به نام پرسی جکسون است که کشف می کند فرزند خدای یونانی پوزیدون است ، شناخته شده است. کتابهای وی به 42 زبان ترجمه شده و بیش از 30 میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش رسیده است. فاکس قرن بیستم دو کتاب اول سری پرسی جکسون را به عنوان بخشی از یک سری فیلم ها اقتباس کرده است.اولین رمان بلند ريوردان تکیلای بزرگ قرمز بود که به کتاب اول در مجموعه Tres Nav...