کتاب کتاب آشپزی تقویت مغز

The Brain Power Cookbook
کد کتاب : 131301
مترجم :
شابک : 978-9644427022
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آشپزی تقویت مغز اثر فرانک لولیز

غذا دارای قدرت شفا بخشی به مغز می‌باشد. ما می‌دانیم که اجزا شیمیایی در غذایی که می‌خوریم اثرات قدرتمندی بر عملکرد ذهن ما دارد و اینکه تغذیه خوب برای درمان مشکلات از سرطان گرفته تا افسردگی ارزشمند می‌باشد.
نویسندگان این کتاب بیش از دویست و پنجاه دستور غذایی را ارائه کرده اند که کمک می‌کند مغزتان به طور مثبتی به همه انواع چالش‌های روانی پاسخ دهد. این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه:
قدرت مغزی ایجاد کنید،
به استرس پایان دهید،
حافظه و تمرکزتان را تقویت کنید،
برهوش خود بیفزایید،
و زندگی زناشویی هیجان انگیزی داشته باشد.
یک روانشناس و یک متخصص تغدیه دست به دست هم داده اند تا دستورهای آشپزی را به شما ارائه کنند که مغز را شفا می‌بخشد و تقویت می‌کند.

کتاب کتاب آشپزی تقویت مغز

فرانک لولیز
دکترفرانک لولیز، متولد 25 مارس 1940 ، یک روانشناس مشهور در سطح ملی است که کار خود را بر روی استفاده از PsychoNeuroPlasticity (PNP) در انواع درمان ها و برنامه های درمانی متمرکز کرده است.او از سال 1968 که دکترای خود را در روانشناسی با تأکید بر روانشناسی پزشکی و توانبخشی دریافت کرد، بر روی روش های بالینی و تحقیقاتی رابطه ذهن و بدن متمرکز شد. وی موفق به دریافت مدرک دیپلم (A.B.P.P.) در روانشناسی مشاوره و روانشناسی بالینی شد. او همچنین به دلیل کمک های علمی خود در زمینه روانشناسی بالینی و پزشکی رفتا...