کتاب غبرستان حیوانات خانگی

Pet Sematary
کد کتاب : 134024
مترجم : امیرحسین انصاری
شابک : 978-6004615266
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

غبرستان حیوانات خانگی
Pet Sematary
کد کتاب : 13142
مترجم :
شابک : 978-6227546187
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 560
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

غبرستان حیوانات خانگی
Pet Sematary
کد کتاب : 104559
مترجم :
شابک : 978-6227314601
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 533
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب غبرستان حیوانات خانگی اثر استیون کینگ

کتاب غبرستان حیوانات خانگی
یک رمان ترسناک از نویسنده آمریکایی استفان کینگ در سال 1983 است. این رمان در سال 1986 نامزد دریافت جایزه جهانی فانتزی بهترین رمان شد. داستان این کتاب در دو فیلم مورد اقتباس قرار گرفت: یکی در 1989 و دیگری در سال 2019.

لوئیس کرید ، پزشکی از شیکاگو ، به عنوان مدیر خدمات بهداشتی دانشگاه مین منصوب می شود. او به همراه همسرش راشل ، دو فرزند خردسالشان ، الی و گیج و گربه الی ، چرچ ، به خانه ای بزرگ در نزدیکی شهر کوچک لودلو نقل مکان می کند. از لحظه ورود آنها ، خانواده با مشکل روبرو می شوند: الی گرفتار یک حادثه عجیب می شود. همسایه جدید آنها ، پیرمردی به نام جود کراندال ، برای کمک می آید. او به لویی و راشل در مورد بزرگراهی که از کنار خانه آنها عبور می کند و کامیون های تندرو در آنجا عبور می کنند هشدار می دهد.

جود و لوئیس به سرعت دوست صمیمی می شوند. از آنجا که پدر لویی در سه سالگی درگذشت ، او جود را به عنوان یک پدر جایگزین می بیند. چند هفته پس از نقل مکان کرید ، جود خانواده را به پیاده روی در جنگل های پشت خانه خود می برد. یک مسیر مستقیم به سمت یک گورستان حیوانات خانگی منتهی می شود ، جایی که کودکان شهر حیوانات متوفی خود را در آنجا دفن می کنند. این واقعه روز بعد بحث و جدال شدیدی بین لویی و راشل ایجاد می کند. و این شروع ماجرا است...

کتاب غبرستان حیوانات خانگی


ویژگی های کتاب غبرستان حیوانات خانگی

برنده ی جایزه ی لوکوس سال 1984

نامزد جایزه ی بهترین کتاب فانتزی سال 1984

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
نکوداشت های کتاب غبرستان حیوانات خانگی
A stunner....King gets you to believe the unbelievable.
حیرت انگیز ....شما را شگفت زده می کند.
Detroit News

The most frightening novel Stephen King has ever written.
ترسناک ترین رمانی که استفان کینگ تاکنون نوشته است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب غبرستان حیوانات خانگی (لذت متن)
در خاطر لوئیس کرید این لحظه ارزشی جادویی داشت . شاید بخشی از آن به خاطر این بود که این لحظه واقعا جادویی بود، اما بیش تر به این خاطر بود که بقیه ی روز کاملا وحشیانه بود. در سه ساعت بعد، نه آرامش و نه جادو خود را نشان دادند.

لوئیس کلیدهای خانه را در یک پاکت کاغذی که روی آن نوشته شده بود«خانه ی الودلو - کلیدها ۲۹ ژوئن دریافت شد»، سالم نگه داشته بود(او مردی مرتب و منظم بود، او لوئیس کرید (۴) بود. او کلیدها را در داشبورد گذاشته بود. کاملا مطمئن بود. اما حالا آن جا نبودند.

راشل نالید«چه ش شده؟» و او را در دست های لوئیس نهاد. لوئیس با خود اندیشید که این هم از مزایای ازدواج با یک دکتر است . هر وقت بچه در حال مردن بود، می توانید او را در آغوش شوهرتان بچپانید. «لوئیس، چی...» | نوزاد دیوانه وار گلویش را چنگ می زد و با شدت جیغ می زد. لوئیس او را برگرداند و دید که یک برآمدگی سفیدرنگ در کنار گردن برایان ایجاد می شود. و چیزی در کنار بند ژاکت او قرار داشت، چیزی کرک دار که به زحمت تکان می خورد.

آیلین، که ساکت تر شده بود، دوباره شروع به جیغ زدن کرد، «زنبور زنبورا زنبوووووووووور!»به عقب پرید و دوباره به همان سنگ برجسته ای برخورد کرد که قبلا او را مجروح کرده بود، به سختی به زمین خورد و با آمیزه ای از درد، تعجب و ترس، گربه را از سر گرفت. لوئیس بهت زده فکر کرد: دارم دیوونه می شم خدایا!