کتاب صدای پایین پله ها

A Noise Downstairs
کد کتاب : 131588
مترجم :
شابک : 978-6009876389
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 426
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب صدای پایین پله ها اثر لینوود بارکلی

مرد مسنی که روی صندلی عقب آن اتومبیل اسپرت نشسته بود، دست کمی از مرده‌ها نداشت. او در صندلی چرمی سمت راننده فرو رفته بود و سر تقریبا تاس و پر از لکش را به شیشه در تکیه داده بود. پائول به آن اتومبیل لینکلن که مانند اتومبیل‌هایی بود که ستارگان سینما در برنامه‌های تبلیغاتی ظاهرفریب مسخره پشت آن می‌نشستند و رانندگی می‌کردند نزدیک شد و از شیشه داخلش را نگاهی انداخت. آن مرد مسن بسیار لاغراندام و ضعیف الجثه بود. به محض آنکه حس کرد کسی نگاهش می‌کند، سرش را تکان داد. به آرامی از جایش بلند شد، برگشت و چشمانش را چند بار باز و بسته کرد و با تعجب نگاهی به پائول انداخت. پائول پرسید: «امروز چطوری ؟» به آرامی سری تکان داد، سپس دوباره به همان حالت قبلی درآمد و سرش را به شیشه اتومبیل تکیه داد…

کتاب صدای پایین پله ها

لینوود بارکلی
لینوود بارکلی (متولد 1955) یک نویسنده کانادایی متولد آمریکا است که به عنوان یک رمان نویس، طنزنویس و (سابق) ستون نویس شناخته شده است. رمان‌های پلیسی محبوب او در کانادا و در سطح بین‌المللی پرفروش‌ترین رمان‌ها هستند که با «زمانی برای خداحافظی» در سال 2007 شروع شد.پدر او یک تصویرگر حرفه ای بود که خانواده خود را در سال 1959 به کانادا نقل مکان کرد، جایی که او در استودیو ویلیام آر تمپلتون در تورنتو مشغول به کار شد. در سال 1966 خانواده یک اردوگاه تعطیلات در Bobcaygeon،...
نکوداشت های کتاب صدای پایین پله ها
اثر فوق العادۀ بارکلی-صدای پایین پله ها متنی است کاملا اثرگذار با چرخش هایی که انتظارش را ندارید. عاشقش شدم!
شاری لاپنا، نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز، کتاب‌های غریبه‌ای در خانه و زوج همسایه

[بارکلی] استادانه رازهایی را در داستان نهاده است که ما را وادار می کند دیوانه وار صفحات را ورق بزنیم و بی صبرانه در پی یافتن سرانجام ماجرا باشیم. یک داستان مهیج زیبا.
بوک‌لیست (معرفی برتر)

خود را برای انتهایی غافلگیرکننده و غیرمنتظره آماده کنید. داستان اعصاب خردکن بارکلی خوانندگانی خواهد داشت که شب از ترس چشم هایشان را روی هم نمی گذارند.
مجلۀ کتابخانه

رمان مهیج، ترسناک و روانشناسانۀ هیچکاکی که شما را سر جایتان میخکوب می کند و به همان خوبی است که انتظار دارید. خبرگزاری آسوشیتد: «بارکلی استاد فریب دادن است… در این کتاب گیرا پیش بینی پذیرها تبدیل به پیش بینی ناپذیرها می شوند و ما را یاد بهترین آثار هارلن کوبن می اندازد.»
مجلۀ کتاب‌های نیویورک

«بارکلی استاد فریب دادن است… در این کتاب گیرا پیش بینی پذیرها تبدیل به پیش بینی ناپذیرها می شوند و ما را یاد بهترین آثار هارلن کوبن می اندازد.»
خبرگزاری آسوشیتد

«یک رمان مهیج و روانشناسانه با آهنگی سریع… بارکلی به طور حساب شده ای انگیزه های پنهان و رازهای زندگی شخصیت ها را تا نتیجۀ شوکه کنندۀ داستان مخفی می کند. طرفداران هارلن کوبن از این اثر بسیار خوششان خواهد آمد.»
هفته‌نامۀ ناشران

قسمت هایی از کتاب صدای پایین پله ها (لذت متن)