کتاب بیلی و هیولاهای فسقلی 5

Billy and the Mini Monsters: Monsters Go Party
هیولاها در جشن تولد
کد کتاب : 132122
مترجم :
شابک : 978-6223320446
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب بیلی و هیولاهای فسقلی 5 اثر زانا دیویدسون

«بیلی و هیولاهای فسقلی/ هیولاها در جشن تولد» جلد پنجم از مجموع کتاب «بیلی و هیولاهای فسقلی» نوشته‌ی زانا دیویدسون است. این مجموعه کتاب که در دسته‌ی ادبیات کودکان تقسیم‌بندی می‌شود، مجموعه‌ای سیزده جلدی است که برای افزایش اعتمادبه‌نفس در کودکان طراحی شده‌است. «هیولاها در جشن تولد» یکی دیگر از ماجراجویی‌های هیولاهای بامزه در سری کتاب‌های «بیلی و هیولاهای فسقلی» است که برای کودکان 6 سال به بالا برای آموزش مهارت اعتماد به نفس تهیه شده. در این داستان تولد بهترین دوست بیلی است و هیولاها بی‌صبرانه برای رسیدن روز جشن لحظه‌شماری می‌کنند چون آن‌ها عاشق جشن تولد هستند. بیلی به جشن می‌رود و هیولاهای فسقلی هم یواشکی خود را به جشن تولد می‌رسانند. در مهمانی برای هیولاها اتفاقاتی می‌افتد که بیلی مجبور است آن‌ها را نجات دهد. گلوپ، یکی از هیولاها با ژله مخلوط شده و بیلی نمی‌تواند او را از ژله جدا کند. از طرف دیگر، شیپوری سوار یک بادکنک می‌شود و گامبالو هم همه را غافلگیر می‌کند و برای دیگر هیولاها هم اتفاقات دیگری افتاده. بیلی نمی‌تواند همه‌‌ی آن‌ها را به‌تنهایی نجات دهد، اما او می‌تواند برای کمک به چه کسی مراجعه کند؟ این کتاب پر از تصاویر رنگی، نقشه‌ها و حباب‌های گفتاری و طرح‌های هیجان‌انگیز است تا حتی برای خوانندگان بی‌میل به کتابخوانی هم جذاب باشد.
مجموعه‌ی «بیلی و هیولاهای فسقلی» به ترس‌های روزمره از جمله ترس از شنا، ترس از تاریکی و ترس از کودکان قلدر در مدرسه می‌پردازد و نویسنده تلاش می‌کند با ارائه‌ی راهکارهایی به افزایش اعتمادبه‌نفس کودکان در مقابل این ترس‌ها کمک کند و همچنین روش‌های آموزشی برای والدین و مربیان در این مجموعه گنجانده شده است.

کتاب بیلی و هیولاهای فسقلی 5

زانا دیویدسون
زانا دیویدسون قبل از شروع به کار برای انتشارات Usborne در دانشگاه ادینبورگ زبان انگلیسی خوانده است، جایی که او در مورد همه چیز از نهنگ ها و حلزون ها گرفته تا ملکه ویکتوریا (با نام سوزانا دیویدسون) نوشته است. او اکنون عمدتاً داستان‌های تخیلی می‌نویسد، از جمله سریال‌های «تک‌شاخ پری» و «بیلی و هیولاهای کوچک».