کتاب چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟

Why Didn't They Teach Me This in School
99 قانون مدیریت پول شخصی در زندگی
کد کتاب : 13247
مترجم :
مهدی بختیاری
شابک : 978-9648148770
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟ اثر کری سیگل

کتاب چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟، اثری نوشته ی کری سیگل است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. سیگل در ابتدا این کتاب را دوران بزرگسالی پنج فرزندش نوشت. این اثر ارزشمند، شامل هشت درس فوق العاده بااهمیت با 99 قاعده می شود که می تواند مهارت های همه ی افراد—با هر پیشینه و شرایطی—را در زمینه ی مدیریت پول و منابع مالی، به شکلی سریع و پایدار بهبود بخشد. کتاب چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟ برخلاف بسیاری از آثار در مورد مدیریت سرمایه های شخصی که در بازار یافت می شوند، اثری کوتاه، ساده و همه فهم است که بیش از آن که به ویژگی های کمی مربوط به مدیریت سرمایه های شخصی بپردازد، بر جنبه های کیفی آن تمرکز دارد.

کتاب چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟

کری سیگل
کری سیگل، تاجر بازنشسته و نویسنده ای آمریکایی است. سیگل پس از گرفتن مدرک MBA از دانشگاه شیکاگو، در شرکت Kraft مشغول به کار شد و طی سال های بعد، در بخش بازاریابی و فروش شرکت های مختلفی فعالیت کرد. او پس از بازنشستگی، به تدریس آموزه های خود در مورد اهمیت مدیریت مؤثر پول پرداخته است.
نکوداشت های کتاب چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟
Memorable and provoking.
به یاد ماندنی و برانگیزاننده.
Audible

With practical principles learned by the author as he navigated through his financial life.
با قواعدی کاربردی که نویسنده آن ها را از طریق کاوش در زندگی مالی خود آموخته است.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟ (لذت متن)
زمانی که روی پس انداز به جای هزینه تمرکز کنید، متوجه خواهید شد که این طرز فکر می تواند ضمن تسری به تمامی جوانب زندگی، سبک زندگیتان را دستخوش تغییرات مثبت نماید.

در حقیقت می توان افراد را به دو دسته «پس انداز کننده» و «خرج کننده» تقسیم کرد. برخی افراد می گویند که ما «معتاد به خرج کردن» هستیم و نمی توانیم این عادت خود را ترک کنیم. من کاملا با این حرف مخالفم. واقعیت این است که آنها خودشان تمایلی به تغییر ندارند و پول خرج کردن را دوست دارند، حتی پولی که هنوز به دستشان نیامده! این افراد فاقد خویشتن داری لازم برای تغییر عادات قبلی و تبدیل شدن به فردی «پس انداز کننده» هستند، در صورتی که اگر واقعا بخواهند می توانند تغییر کنند و این تغییر صرفا به انتخاب خودشان بستگی دارد.

همان گونه که یک «معتاد به خرید» از ولخرجی لذت می برد، شما هم از پس انداز کردن لذت خواهید برد. در واقع این نقطه همان جایی است که «بودجه بندی» و «صورت خالص دارایی» ها پا به عرصه می گذارند. این موارد در واقع نشانگر «امتیاز» شما در زمینه پیشرفت مالی هستند.