کتاب شجاع باش!

Flamingo Is Brave
کتابی درباره ی احساس ترس
  • 15 % تخفیف
    45,000 | 38,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: شورا شورا
    نویسنده:
کد کتاب : 132470
مترجم :
شابک : 978-6007579879
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شجاع باش! اثر سو گریوز

کتاب «شجاع باش!» نوشته‌ی سو گریوز، بخشی از مجموعه کتاب‌های آموزشی رفتارهای کلیدی برای کودکان است که به موضوع احساس ترس و شیوه‌های مقابله با آن می‌پردازد.
داستان کتاب درباره پرنده‌ای به نام فلامینگو است که از هرکس و هر چیزی می‌ترسد و همین ترس باعث می‌شود تا نتواند زیاد به به دوستانش نزدیک شود و در فعالیت‌های مختلف با آن‌ها مشارکت کند‌. در ابتدا فلامینگو بی‌جهت احساس ترس و نگرانی شدیدی می‌کند اما در ادامه، داستان نشان می‌دهد که او چگونه با کمک دوستانش، در مواجهه با ترس شجاعت خود را به دست می‌آورد.
کتاب در قالب گفتگوهایی بین شخصیت‌ها، به ماهیت احساس ترس و راهکارهایی برای مقابله با آن می‌پردازد. راه‌حل‌هایی مانند تنفس عمیق، توجه به لحظه حال، تصور خود به عنوان یک قهرمان، و صحبت با دوستان برای دریافت حمایت.
همچنین، کتاب بر اهمیت پذیرش احساس ترس به جای انکار آن تأکید دارد و توضیح می‌دهد که گاهی اوقات ترس، واکنشی طبیعی به موقعیت‌هاست. اما مهم این است که با وجود ترس، شجاعت خود را حفظ کنیم.
از ویژگی‌های مثبت کتاب می‌توان به طراحی جذاب آن اشاره کرد که جلب‌توجه کودکان را برای درک بهتر مطالب فراهم می‌سازد. همچنین، زبان ساده و روان کتاب باعث شده تا مفاهیم به راحتی برای کودکان قابل‌فهم باشد.
به‌طور کلی، کتاب «شجاع باش!» می‌تواند به عنوان یک ابزار کمک آموزشی مناسب برای کمک به کودکان در درک و مدیریت احساسات و ترس‌های خود به کار رود. این کتاب با زبانی ساده، همراه با تصاویر گیرا و داستانی جذاب، به کودکان کمک می‌کند تا یاد بگیرند که چطور در برابر ترس‌هایشان شجاع باشند.

کتاب شجاع باش!

سو گریوز
سو گریوز یک معلم سابق و یک نویسنده منتشر شده است. او داستان های تخیلی و غیرداستانی را برای کودکان از پیش دبستانی تا دبیرستان می نویسد. سو متاهل و دارای چهار فرزند و دو نوه است. او عاشق بازی گلف، نقاشی آبرنگ و قدم زدن در حومه اطراف خانه اش در انگلستان است.