کتاب در دندانپزشکی

Croc Goes to the Dentist
کتابی درباره ی مراجعه به دندانپزشکی
  • 15 % تخفیف
    45,000 | 38,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: شورا شورا
    نویسنده:
کد کتاب : 132478
مترجم :
شابک : 978-6007579817
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب در دندانپزشکی اثر سو گریوز

کتاب مصور «در دندان‌پزشکی» که در مجموعه کتاب‌های تجربیات کاربردی منتشر شده است راهی مناسب برای مواجه کردن کودک با دندان‌پزشک را در اختیار والدین قرار می‌دهد.
نویسنده‌ی این کتاب خانم «سو گریوز» با ارائه‌ی داستانی کمیک و جذاب کمک می‌کند تا ذهن کودک محیط دندان‌پزشکی را به شکلی دوست‌داشتنی تصویرسازی کند و با ارائه‌ی فعالیت و گفتگوهای مختلف تمرینی، مواجهه کودک با این محیط را شبیه‌سازی می‌کند.
داستان کتاب ماجرای شخصیت خانم کروکدیل است که علاقه‌ی زیادی به مصرف شیرینی و شکلات دارد. بر همین اساس دندان‌های او درد می‌گیرند و مجبور می‌شود به دندان‌پزشک مراجعه کند. نویسنده وضعیت روحی خانم کروکدیل را مضطرب و نگران نشان می‌دهد که وقتی به مطب دندان‌پزشکی می‌رسد دندان‌پزشک مهربان باعث آرامش او و ایجاد احساس اطمینان در کروکدیل می‌شود.
اولین تجربه‌ی دندان‌پزشکی در کودکی یکی از مهم‌ترین تجربیات انسان است که زمینه‌ساز احساس همیشگی او در هنگام مراجعه به مطب دندان‌پزشکی خواهد بود. افرادی که نگرانی و ترس از محیط مطب را در سنین بالا تجربه می‌کنند شاید اگر به دوران کودکی خود مراجعه کنند ریشه‌ی این ترس را در اولین مراجعات خود به دندان‌پزشک مشاهده کنند.
کتاب «در دندان‌پزشکی» ابزاری بسیار مناسب برای افزایش اعتمادبه‌نفس در کودک است و همچنین رفتار مناسب را در محیط دندان‌پزشکی آموزش می‌دهد. استفاده از این کتاب می‌تواند زمینه‌ساز رشد شخصی و اجتماعی کودک در سال‌های اولیه و تعیین‌کننده در زندگی کودک باشد
خانم سو گریوز یک نویسنده‌ی کودک و معلم و همچنین یک مادر است. کتا‌ب‌های متعدد داستانی و غیرداستانی این نویسنده از سنین پیش‌دبستانی تا دبیرستان همراه کودک و والدین است و مانند دوستی همیشگی خانواده را در مواجه با موقعیت‌های خاص راهنمایی می‌کند.

کتاب در دندانپزشکی

سو گریوز
سو گریوز یک معلم سابق و یک نویسنده منتشر شده است. او داستان های تخیلی و غیرداستانی را برای کودکان از پیش دبستانی تا دبیرستان می نویسد. سو متاهل و دارای چهار فرزند و دو نوه است. او عاشق بازی گلف، نقاشی آبرنگ و قدم زدن در حومه اطراف خانه اش در انگلستان است.