کتاب ولی دیوانه وار...

But madly
کد کتاب : 13251
شابک : 9786002298768
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 147
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ولی دیوانه وار... اثر شیوا ارسطویی

ارسطویی “ولی دیوانه وار… را به شیوه ای خاص روایت کرده و یکی از مهم ترین آثار خود را آفریده است. او در بیان داستان و ماجرای خود به شکلی هوشمندانه، تکنیکی و متفاوت با ساختارها و قواعد کلی و رایج قصه گویی عمل کرده و هویت راوی را در روند رمان و مرور برهه های گوناگون تاریخ نمایان ساخته است.

کتاب ولی دیوانه وار...

شیوا ارسطویی
شیوا ارسطویی (اردیبهشت ۱۳۴۰، تهران) داستان‌نویس، مترجم و شاعر ایرانی است. مجموعه داستان‌های «آمده بودم با دخترم چای بخورم»، «آفتاب مهتاب» و «من دختر نیستم» و رمان‌های «بی‌بی شهرزاد» و «افیون» از آثار اوست.
قسمت هایی از کتاب ولی دیوانه وار... (لذت متن)
روز آخر، شاید هنوز روی تخت خواب بزرگ مهران عاشق هم بودیم. عشق ما از شهر کوچک تر شده بود. از کوچه پس کوچه های آن. عشق ما دانشگاه تهران را پشت سر گذاشته بود. کلاس های دانشکده را پشت سر گذاشته بود. کتابخانه ی مرکزی را پشت سر گذاشته بود. خیابان های اطراف دانشگاه را پشت سر گذاشته بود. کافه ها و رستوران ها را. رسیده بود به کوچه باغ های ولنجک. کوچه باغ هایی که فکر می کردیم جز ما کسی پیداشان نکرده هنوز برای دست کشیدن به سر و صورت هم و بوییدن و بوسیدن هم. عشق ما از چه دست های قشنگی داری و از چه سبیل خوشگلی داری و چه لبی داری و چه پوستی داری و چه چشمی داری و چه نگاهی داری، گذشته بود. به بالای کوه هم رسیده بود… عشق ما بزرگ تر شده بود از ازدواج. کوچک تر شده بود از پرسه زدن در شهر.