کتاب کتاب راهنمای رفتار سیاسی در سازمان

Workplace Politics Pocketbook
  • 15 % تخفیف
    149,000 | 126,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پویش مدام پویش مدام
    نویسنده: دیوید بن کرافت- ترنر
کد کتاب : 132844
مترجم :
شابک : 978-6229380239
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای رفتار سیاسی در سازمان اثر دیوید بن کرافت- ترنر

خودآموزی سرشار از از نکات، ابزارها و تکنیک های افزایش هوش سیاسی و ایجاد یک محیط کاری مثبت که در آن همه با هم همکاری کنند.
یک هفته کاری را مجسم کنید. آیا در این هفته دنبال شایعات نبوده‌اید؟ آیا کسی به اصطلاح «زیر آب شما یا دیگران را نزده است؟»، آیا متوجه حرکت‌های سازمان‌های غیر رسمی در انتصابات یا تصمیمات سازمان نشده‌اید؟ آیا با افرادی مواجه نشده‌اید که قدرت تاثیرگذاری آن‌ها در سازمان با سمت‌هایشان تناسب ندارد؟ آیا فکر نکرده‌اید که کسانی در سازمان رشد می‌کنند که «رابطه» ایجاد کرده‌اند و نه سخت‌کوشی؟
این‌ها نشان می‌دهد که شما با پدیده «رفتار سیاسی» و «قدرت و سیاست» در سازمان به صورت روزمره روبرو هستید و یه قول نظریه پرداز شهیر مدیریت، پیتر دراکر، به دنبال چیزهایی هستید که شفاف گفته نمی‌شوند اما زندگی و پیشرفت شما را در سازمان به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند یعنی: رفتار سیاسی در محیط کار و سازمان.
این کتاب به این موضوع می‌پردازد و به شما مفاهیم و مهارت‌های لازم برای استفاده مثبت از «هوش سیاسی» در سازمان را معرفی می‌کند. بله نکته مهم این است: استفاده مثبت از هوش سیاسی و در جهتی که هم منافع سازمان و هم منافع کارکنان آن تأمین شود، نکته‌ای که سعدی سیاستمدار و خردمند صدها سال پیش به آن اشاره کرده است که ملک بی سیاست نپاید و سازمانی که در آن هوش سیاسی درست استفاده نشود، نیز نپاید!

کتاب کتاب راهنمای رفتار سیاسی در سازمان

دسته بندی های کتاب راهنمای رفتار سیاسی در سازمان