کتاب راز دایناسورهای موزه (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

Los atrevidos y el misterio del dinosaurio
داستانی درباره کنترل و مدیریت خشم و عصبانیت
کد کتاب : 132863
مترجم :
شابک : 978-6223360398
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی راز دایناسورهای موزه (مجموعه کتاب های دنیای احساسات) اثر السا پونست

«راز دایناسورهای موزه» کتابی داستانی نوشته‌ی السا پونست است که در دسته‌ی ادبیات کودکان تقسیم‌بندی می شود. این کتاب در مجموعه‌ی «دنیای احساسات» به انتشار رسیده و شامل داستان‌هایی است که به کودکان کمک می‌کند تا احساسات خود را درک کرده و با موفقیت مدیریت کنند. پونست مجموعه‌ی «دنیای احساسات» را براساس کارگاه‌های آموزشی خود که برای مدیریت احساسات برگزار کرده نوشته‌است. کارگاه آموزشی احساسات السا پونست با هدف کمک به کودکان برای درک احساس است تا کودک بتواند با موفقیت احساسات خود را مدیریت کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه شامل یک داستان تخیلی با حضور دو کودک که به آن‌ها «جسورها» گفته می شود و سگی بامزه به نام راکی است. مرغی دریایی هم به عنوان مربی احساسات کودکان در داستان‌ها نقش پررنگی دارد.
در کتاب «راز دایناسورهای موزه» روزی است که جویندگان جسور مجموعه «دنیای احساسات» به موزه می‌روند. در موزه دردسرهای فراوانی پیش روی کودکان قرار گرفته‌است. آن‌ها همه‌جا را به هم می‌ریزند، حتی استخوان دایناسور را هم قایم می‌کنند. آن‌ها باید با شگردی که برای کنترل خشم مناسب است بدون عصبانیت، اوضاع را مرتب کنند. فلورستان همان مرغ دریایی به جویندگان جسور کمک می‌کند تا علائم خشم و عصبانیت را بشناسند و با کنترل آن بهتر تصمیم بگیرند.
در هر کتاب از مجموعه‌ی «دنیای احساسات» جسورها، مانند همه‌ی پسران و دختران جهان، یاد می گیرند که احساسات خود را از طریق موقعیت های روزمره، عشق والدین و دوستان خود، چالش‌های مدرسه، ترس از طرد شدن، یادگیری در مورد خود و ارزش‌های شخصی خود، مدیریت کنند. کودکان همچنین با مطالعه این مجموعه می‌آموزند که با شکست‌ها و ناامیدی‌های کوچک خود کنار بیایند. هر کتاب این مجموعه به یک احساس اختصاص دارد: ترس، عزت نفس، عشق، غم، خشم، آرامش درونی، شادی و ... و در نهایت به‌صورت مجموعه‌ای کامل، از معرفی‌نامه‌هایی درباره‌ی احساسات، به کودکان ارائه می‌شوند.

کتاب راز دایناسورهای موزه (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

السا پونست
السا پونست بانل نویسنده و فیلسوف اسپانیایی، دختر محبوب علمی ارواردپونست است.وی در دهه 60 در لندن متولد شد. وی در هائیتی، ایالات متحده و مادرید بزرگ شد. و دارای مدرک فلسفه و نامه های دانشگاه آکسفورد و فوق لیسانس علوم انسانی است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه خودمختار مادرید و فوق لیسانس آموزش متوسطه از UCJC است. او دو دختر دارد.