کتاب معمای کشتی مرموز (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

Los atrevidos dan el gran salto
داستانی درباره پرورش و تقویت جرئت ورزی
کد کتاب : 132865
مترجم :
شابک : 978-6227924602
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی معمای کشتی مرموز (مجموعه کتاب های دنیای احساسات) اثر السا پونست

در مجموعه‌ی «دنیای احساسات» با جویندگان جسور هم سفر شو. الکسیا و تاسی توی شهر ساحلی کوچکی زندگی می‌کنند؛ البته با روکی، هاپوی زبروزرنگ تاسی. اوه انگاری بچه‌ها از بعضی چیزها می‌ترسند. تاسی از آمپول و هیولای زیر تخت خیلی می‌ترسد. الکسیا و روکی هم از چیزهای دیگری می‌ترسند. تا اینکه یک شب، سروکله‌ی کشتی احساسات توی آسمان پیدا می‌شود! آن هم با یک مرغ دریایی عجیب. فلورستان! فلورستان استاد دنیای احساسات است. بچه‌ها قرار است در مسابقه‌ی احساسات شرکت کنند، تازه یک گروه هم راه می‌اندازند: جویندگان جسور.
جویندگان جسور با مرغ‌های دریایی می‌خواهند در آزمون شرکت کنند و یاد بگیرند چطوری بر ترسشان غلبه کنند. آنها نقشه‌ی «ترس پاک‌کن» معرکه‌ای هم می‌کشند.

کتاب معمای کشتی مرموز (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

السا پونست
السا پونست بانل نویسنده و فیلسوف اسپانیایی، دختر محبوب علمی ارواردپونست است.وی در دهه 60 در لندن متولد شد. وی در هائیتی، ایالات متحده و مادرید بزرگ شد. و دارای مدرک فلسفه و نامه های دانشگاه آکسفورد و فوق لیسانس علوم انسانی است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه خودمختار مادرید و فوق لیسانس آموزش متوسطه از UCJC است. او دو دختر دارد.