کتاب کتاب راهنمای مذاکره

Negotiator's Pocketbook
کد کتاب : 132877
مترجم :
شابک : 978-6009885725
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 118
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای مذاکره اثر پاتریک فورسایت

خودآموزی سرشار از نکات، تکنیک‌ها و ترفندهایی که به شما کمک می‌کند تا در مذاکرات به بهترین نتیجه‌ی ممکن دست یابید.
مذاکره زمانی اتفاق می‌افتد که دو نفر و یا بیشتر با دیدگاه‌های متفاوت در کنار یکدیگر می‌نشینند و تلاش می‌کنند بر روی یک سری از مسائل به توافق برسند. این اتفاق می‌تواند یک برای یک‌بار رخ دهد یا بخشی از یک رابطه مستمر باشد.
مذاکره می‌تواند روابط را روان‌تر کند. مذاکره می‌تواند موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ شود، جلوی بدتر شدن کارها را بگیرد، آبروی شما را حفظ کند و یا اینکه دستاوردهای مثبتی برای شما به ارمغان آورد.
اما در مذاکره سختی‌هایی نیز وجود دارد (آیا این سختی همیشه وجود ندارد؟). مذاکره فرآیند پیچیده‌ای است که شامل یادگیری چندین مهارت و مقداری تمرین می‌شود.
این کتاب راهنما برای کمک به شما در انجام بهتر کارها و دستیابی به نتایج بیشتر و مفیدتر در بسیاری از موقعیت‌های مذاکره طراحی‌شده است. اگر می‌خواهید مذاکره‌کننده بهتری شوید، حتما آن را بخوانید تا به آنچه که می‌خواهید، دست پیدا کنید.

کتاب کتاب راهنمای مذاکره

پاتریک فورسایت
پاتریک فورسایت (متولد: 15 دسامبر 1942 ، انگلستان) کار خود را در زمینه انتشارات آغاز کرد و از سال 1990 آموزش و مشاوره Touchstone را اداره می کند. این متخصص در بهبود مهارت های بازاریابی، مدیریت و ارتباطات است. وی سخنران کنفرانس باتجربه ای است و به طور گسترده در زمینه تجارت فعالیت می کند.