کتاب کتاب راهنمای کارشناس فروش

Salesperson's Pocketbook
  • 15 % تخفیف
    149,000 | 126,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پویش مدام پویش مدام
    نویسنده: کلایو بانی
کد کتاب : 132878
مترجم :
شابک : 978-6009885732
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای کارشناس فروش اثر کلایو بانی

خودآموزی سرشار از ابزارها، نکات و تکنیک‌های موردنیاز برای مدیران و کارشناسان فروش و خدمات مشتریان و کارآموزان این حوزه و تمامی کسانی که در امر توسعه کسب‌وکار مشارکت مستقیم دارند.
چنانچه قصد دارید شغلی در ارتباط با فروش انتخاب کنید یا کارشناسی هستید که میخواهید بر میزان مهارتها و دانش خود بیفزایید و یا به عنوان یک مدیر در پی بهبود کارآمدی تیم فروش خود هستید مخاطب این کتاب محسوب میشوید
کلیه تکنیکهای مورد نیاز برای موفقیت در ،فروش از آمادگی برای فروش تا مشتری یابی و از مشتری یابی تا ترغیب مشتری به خرید و توسعه ارتباط با مشتریان در این کتاب معرفی شده است. کتاب راهنمای کارشناس فروش خودآموزی مختصر و مفید برای بهبود دستاوردهای فروش است این کتاب بر اساس یک مدل 8 مرحله ای به معرفی چرخه فروش مستقیم میپردازد و هر کدام از مراحل را در فصلی جداگانه توضیح میدهد.
تأکید سازمانها بر افزایش و اثربخشی ،فروش علاوه بر نیاز به سیستم CRM ارتباط تنگاتنگی با نگرش، تواناییها و مهارت های کارشناسان فروش دارد در اغلب مواقع به دلیل آموزش نامناسب و حتی عدم ،آموزش کارشناسان فروش از چرخه فروش آگاه نیستند و به همین دلیل ناکارآمد تلقی شده و از شغل خود ناراضی میشوند و سازمان نیز به اهداف خود دست نمی یابد. داشتن یک کتاب راهنمای خلاصه و کاربردی میتواند به حل این مشکل کمک شایانی کند. کتاب های متعددی در حوزه فروش وجود دارد که بعضا مفصل و بسیار قطور و خارج از حوصله و وقت کارشناس فروش هستند و یا کوتاه و کم محتوا که چندان چیزی برای یادگیری ندارند. خوشبختانه کتاب پیش رو که توسط یک مدیر فروش و فروشنده ای با تجربه نوشته شده است این مشکلات را ندارد و علیرغم داشتن محتوا و نکات کابردی، کم حجم و به سرعت قابل خواندن است.

کتاب کتاب راهنمای کارشناس فروش